Aangenaam verrast dus.
Maar geen verassing, wat mij betreft.
GLWS
Aangenaam verrast dus.
100% eens!!
Ja, op nummer 1. Maar to be fair, ik moet eerst nog rustig nadenken of welk model, welk jaar, welke opties, welk alles.sitechris schreef: 05 jan 2020, 19:51 Idd begrijpelijke keus. Hopelijk ben je de M5 snel kwijt. Wat staat er op je lijstje? Porker?
Haha. Wilde jij niet die M5 collectie uitbreiden? Ik heb een mooie toevoegingEmi schreef: 05 jan 2020, 20:31 Heb je misschien ook overwogen om de Tesla eruit te doen en de M5 te houden?
Klopt. Helemaal eens. Maar ik wilde het balletje even opgooien. Je weet nooit wie mee leest.Martijn_bmw schreef: 05 jan 2020, 19:56 Overigens particuliere losse verkoop van meer dan 100k... lastig denk ik zo.
vanwege de remmen?? of speelt er meer?idutchman schreef: 05 jan 2020, 22:34
Edit: Ben voorlopig wel even klaar met het merk BMW. Dus dat wordt het sowieso niet.
Arrogante houding BMW A'dam (nú ook weer met bod). De remmerij wat een flink gedoe was om te fixen (nu wel opgelost). Vorige M140i had ook issues, zoals loskopende panelen achterportier en krakende bestuurdersstoel (heel stoelframe toen vervangen) en het befaamde krakende deuren gedoe waar Rnd en ook sitechris last van hadden etc.
Ik zal het nooit een M3 noemen, nooit. Het is een Model 3 Performance.
Klopt! Maar eerst met een E28 M5. Liefst een witte shadowline met groen getint glas
https://www.bergwerffbmw.nl/voorraad/95 ... r-service/Will F. schreef: 05 jan 2020, 21:53 Is geen btw auto meer denk ik... wordt lastig wellicht inruilen bij bmw dealer met porker waar die vanaf wil of een dealer die ook exporteert/ buiten NL verkoopt als er nog fors rest bpm op zit. Thijs vd H. van Bergwerf doet dat o.a.dusseldorp ook.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten