Wegmisbruikers 207 km/u

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Davy MR2DRIFT

Bericht door Davy MR2DRIFT » 24 aug 2007, 09:25

@Macboy, wat denk jij nu je dit filmpje zo ziet? Had ik kans gemaakt en waar zou jij het dan op gooien?

Hans

Bericht door Hans » 24 aug 2007, 09:44

Davy MR2DRIFT schreef:Het vreemde is dat de R32 voor het eerst achter mij zat toen ik de helft van de brug voorbij was. Daarna zien ze mij dus te hard rijden. Aan het einde van de brug sla ik met knipperlicht rechtsaf en rijden zij rechtdoor..... Om de een of andere vage reden besluit ik op het laatst ook linksaf te slaan, achter de R32 aan. Dat is zo 26 km lang gebeurd (ik achter de R32 met 120 waar je 120 mag). Ik had dus ieder moment af kunnen slaan en thuis op de bank kunnen gaan zitten, ware het niet dat de R32 mij na 26 km aanhield.
dat is inderdaad een heel vreemd verhaal, heb je dat niet aan hun gevraagd?

GTRene

Bericht door GTRene » 24 aug 2007, 11:37

Davy MR2DRIFT schreef:Dat ik een snelheid heb gereden die mij mijn rijbewijs kostte is een feit, maar wat ik bezwaarlijk vind, is dat de meting met de natte vinger methode uitgevoerd wordt. Komop zeg, je krijgt een R32 met de meest uitgebreide meetapparatuur en dan moet je je niet gaan verlagen tot zulke schattingen. In mijn geval zou het verschil niets uitgemaakt hebben, maar stel dat je een eigen bedrijf hebt en je rijdt altijd maximaal binnen de 50 km/u te hard marge en ze schatten je dan op zo'n manier op 60 te hard. Dan voel je je dus wel echt genaaid.

Het vreemde is dat de R32 voor het eerst achter mij zat toen ik de helft van de brug voorbij was. Daarna zien ze mij dus te hard rijden. Aan het einde van de brug sla ik met knipperlicht rechtsaf en rijden zij rechtdoor..... Om de een of andere vage reden besluit ik op het laatst ook linksaf te slaan, achter de R32 aan. Dat is zo 26 km lang gebeurd (ik achter de R32 met 120 waar je 120 mag). Ik had dus ieder moment af kunnen slaan en thuis op de bank kunnen gaan zitten, ware het niet dat de R32 mij na 26 km aanhield.
Dat was dan ook geen slimme actie! ze hadden je laten gaan immers niks ernstigs aan de hand, maar omdat je hen ging volgen waar ze een schijt hekel aan hebben hebben ze je staande gehouden en gewoon dat wat ze nog hadden als uitgangspunt gepakt om jou dan toch maar te pakken, een beetje eigen schuld hier...je zegt al je had ook thuis op de bank kunnen zitten omdat ze geen gevaar hebben gezien met wat je deed, ze namen alleen notie van, maar door je terug volg actie trekken hun bijna altijd aan het langste end, klote maar waar.

Knot

Bericht door Knot » 24 aug 2007, 11:45

Tsja, je ging wat hard maar ik vind het geen betrouwbare meting, wat een afstand ertussen zeg. Hadden ze je op 180 gezet had je het wel geaccepteerd neem ik aan? Was je alsnog je RBW kwijtgeweest.

Maargoed, wie weet ga ik m binnenkort verbreken, 207 is natuurlijk nog niet echt een snelheid he ;)

Roman

Bericht door Roman » 24 aug 2007, 12:01

Hoger beroep? Hier moet toch meer uit te halen zijn voor je? Klinkt alsof het allemaal niet echt eerlijk is gegaan...

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 24 aug 2007, 19:06

Kan je een dergelijke overtreding niet weigeren omdat er een tv crew bij aanwezig is? Het is bewezen dat ze je eerder wat 'dwingen' overtredingen te maken..

Macboy

Bericht door Macboy » 24 aug 2007, 21:45

Filmpje is duidelijk. Je snelheid is NIET meetbaar.

Had je zelf toegegeven te hard te hebben gereden ? Tja, je had duidelijk een advocaat nodig dan ...

hoger beroep nog mogelijk ?

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 24 aug 2007, 22:03

Echt, typisch weer een wegmisbruikersactie, dat filmpje zegt toch niets man :?

U loopt uit, dat kan ik duidelijk met eigen ogen zien! :lol: Laat die kerel het leger in gaan als waarnemer, zulke mensen zijn goud waard.

Wat een sukkel zeg, bah. Misselijke kwal.

Dit is trouwens exact de reden dat ik het gewoon niet meer aandurf om langere tijd fors te hard te rijden, ik pak alleen maar m'n seconden momentjes om te knallen. Ben ondertussen door schade en schande wijzer geworden en dat heeft me een hoop geld gekost, je wint het nooit!
Laatst gewijzigd door Bram op 24 aug 2007, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Joy

Bericht door Joy » 24 aug 2007, 22:07

partyondude schreef: ....
Dit is trouwens exact de redeen dat ik het gewoon niet meer aandurf om langere tijd fors te hard te rijden, ik pak alleen maar m'n seconden momentjes om te knallen.
Precies, zo doe ik dat tegenwoordig ook. 7 jaar terug kon je nog 80 km knallen zonder problemen. Nu moet je gewoon heel goed opletten. En nooit gasgeven als er een auto achter je aan zit. Ik laat zo iemand er altijd langs en ga nergens op in om te racen.

Plaats reactie