Dat zal een beetje afhangen van de ruimte die je nodig hebt, maar Skoda maakt vooral Volkswagen overbodig.
De laatste keer dat ik een standkachel bij jou zag moesten er nog kolen in gegooid worden en had het een schoorsteen........ Of was die pijp iets anders.....een soort periscoop of zoiets?allen schreef: 12 nov 2019, 07:31 Wat een gezeik toch allemaal. Die autojournalisten klagen er ook altijd over maar airco is 1 keer instellen en klaar. Optie standkachel erbij voor de herfst en winter als je woon werkverkeer hebt en je hoeft zelfs de voorruitverwarming niet meer te gebruiken.
Niet lachen!
Dit postte ik in het Polo topic, hetzelfde onderwerp volgens mij:Downforce Hans schreef: 12 nov 2019, 08:57 Mdv heeft nu twee van die dingen zakelijk gereden maar die dsg bak vind ik maar een raar ding. Wanneer je achteruit rijd dan hapert die bak en rijd hij zo`n soort van hakkelend achteruit. Vooruit doet hij het soms ook. Je moet dan zoveel gas geven dat je denkt dat het een soort van stoplichtsprint uit een parkeervak gaat worden. Wanneer je filegeparkeerd staat is dat altijd een beetje listig. Is dat euvel al een beetje opgelost of is er een oplossing voor?
///Joost schreef: 12 nov 2019, 11:08 Als de klimaatinstelling gewoon onder handbereik zit, waarom moeten we dan naar 100 op de snelweg?![]()
Gebruikers op dit forum: BartMS, Fabian, Joost H., MarcF, Martijn_bmw, MartijnGizmo, Will F. en 5 gasten