Bericht
door Eric H » 31 okt 2019, 13:23
We kunnen er allemaal met gestrekt been invliegen, maar zo lang er geen gegevens worden uitgewisseld kan Remco ook niets.
Wat ieder doet moet hij of zij zelf weten, maar in dit soort gevallen zou ik altijd een poging willen wagen.
Wie weet waar het toe lijdt, en het is nou ook niet zo dat het enorm veel moeit kost om even wat gegevens door te geven.
Ik zie een welwillende medewerker van een verz.maatschappij, een verongelijkte oud klant (terecht als het verhaal klopt) en anderen die er met gestrekt been invliegen....
Mijn persoonlijke ervaringen met webcare afdelingen zijn tot nu toe allemaal positef verlopen.
Of dit nu Ziggo, Telfort, Nationale Nederlanden, NIBC of ANWB is geweest.
Aloude stelregel, je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.
Jammer genoeg nemen veel mensen te veel emotie mee in dit sort gesprekken, komt een oplossing niet echt ten goede.
Just my 2cts