Centraal Beheer schreef: 30 okt 2019, 15:09
Elise schreef: 30 okt 2019, 13:14
Mijn vrouw heeft ook ervaring met Centraal Beheer.
Ik zal jullie de details besparen, maar wij verzekeren niks meer bij Centraal Beheer
Hoi Elise,
Vervelend om te lezen. Ik hoor natuurlijk graag wat er precies gebeurd is. Ik weet alleen niet of de topic van Jinx daar de juiste plaats voor is. Je mag me ook altijd een pb sturen als je wilt.
Vriendelijke groet, Remco
Webcare Centraal Beheer
Is al weer ruim 10 jaar gelden Remco.
In het kort:
Ter voorbereiden van een langdurig verblijf in het buitenland even bekeken wat we met de auto moesten doen, dus ook even Centraal Beheer gebeld voor informatie. Conclusie was dat het veel makkelijker was om gewoon alles te laten voor wat het is, auto parkeren en gewoon MRB en verzekeringspremie betalen.
Maar toen wij nietsvermoedend in het buitenland zaten had Centraal Beheer even het initiatief genomen om de verzekering op te schorten en kregen wij ineens een rekening van de RDW voor het niet verzekerd zijn.
Daar is uitvoerig contact over geweest met Centraal Beheer en de uitkomst daarvan was dat Centraal Beheer geen enkele aansprakelijkheid aanvaarde en wij de boete van het RDW zelf mochten betalen.
Wij mogen nog van geluk spreken dat er niet met de auto is gereden en niet bij een ongeluk betrokken is geweest in die onverzekerde periode.
Dus vandaar Remco, voor ons nooit meer een product van Centraal Beheer.
ps.
Sorry Erik, maar Remco vroeg er zelf naar.
En wie ben ik om zo'n vriendelijk verzoek te weigeren