Dus als iemand ongewenst bij jouw binnentreed en wil niet weggaan geef je hem een koppie thee en doe je alles wat die vraagt.Gijzert schreef: 15 okt 2019, 14:47 Dus is dat een reden om te slaan?
Ken ik er ook nog wel een paar.
Waar woon jij
Dus als iemand ongewenst bij jouw binnentreed en wil niet weggaan geef je hem een koppie thee en doe je alles wat die vraagt.Gijzert schreef: 15 okt 2019, 14:47 Dus is dat een reden om te slaan?
Ken ik er ook nog wel een paar.
Niet in een provinciehuis. Jij ook niet en die agent ook niet.
Duitsers zouden dat een Stefan Hentscheltje kunnen noemen:)
"Je hebt ook van die palen die uit de grond komen. Ook al is een trekker heel stevig, ik weet niet of dat goed is voor je trekker"Robin schreef: 15 okt 2019, 15:57 Boehoehoe! Het mag niet!
https://www.ad.nl/politiek/minister-gra ... ~ad69b31c/
morgen lekker aan de vlaai met een glaasje zure melk erbij. Zin an!
Die agent doet zijn werk.Gijzert schreef: 15 okt 2019, 16:23 Agent werkt daar ook niet.
Maar slaan mag dus wel bij iemand die ergens staat waar het niet mag? Maar niet voor een automobilist die te hard rijdt?
Prima, dan weet ik in ieder geval de regels.
Dus deze boeren waren dezelfde als die van de activisten?Luco schreef: 15 okt 2019, 18:00Die agent doet zijn werk.Gijzert schreef: 15 okt 2019, 16:23 Agent werkt daar ook niet.
Maar slaan mag dus wel bij iemand die ergens staat waar het niet mag? Maar niet voor een automobilist die te hard rijdt?
Prima, dan weet ik in ieder geval de regels.
Toen er activisten een boerderij bezette was de wereld te klein, steen en been klagen, auto's van de activisten slopen en omgooien het kon allemaal.
Maar uiteindelijk doen ze hier nu hetzelfde als die achterlijke activisten, en dan is het ineens ok.
vreemde gedachtengang vind ik dat.
Protesteren, prima, zoals op het maliveld sta ik helemaal achter, maar op deze manier dus echt niet.
De gene die zich hier op dit beeld niet gedraagt is de agent.Luco schreef: 15 okt 2019, 19:39 Je hebt gelijk hoor Gijzert, het is allemaal de schuld van de agent dat deze onbeschofte tokkieboeren uit groningen zich niet kunnen gedragen.![]()
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, frankie, Sabberjoch, Thomas H en 10 gasten