Ja Ron, ik wacht nog steeds op je stukje vlees. Of rijdt je slager ook een Alfa ?
Inmiddels 4 maanden in het bezit, deze parel van het zuiden. Nu al een whopping 7kkm van die bromtol kunnen genieten. Still goining strong. Nu de wintermaanden er weer aan komen, en de FoFo onverhoopt buiten moet staan op het werk, is het wel genieten als je instapt.
Voorruitverwarming aan......goed voor de condens, hoeft de airkoe niet zo hard te blazen.
Stuurwielverwarming aan, goed voor de soepele handjes. Daar kan geen tube Dove tegenop.
Alleen die stoelverwarming......ik heb wel wat vlees maar als je die verwarming aanzet op standje 1(van de 3) dan worden je aambeien al geflambeerd. Of is dit wat ze noemen, sla je Ford wil rijden, moet je op de blaren zitten?
Ach, alle gekheid op 1 (van de 3) zuigerstokjes. Hij doet waar die voor gemaakt is. Je zaaddodend vervoeren van a naar b.
Nu ben ik via stichting Korrelatie in contact gekomen met andere Ford-minnende lotgenoten, en dit nieuwe model is niet helemaal faalloos.
Ik had plots ook voor de 2e keer een noodloop. Dit heeft te maken met de frontsensor, die is dan even koekkoek, en schakelt een deel van je amper vermogen uit. Binnenkort langs de dealer om er eens een paar softwareupdates te laten inschieten.
Verder al georiënteerd voor een wintersetje. Ik ben er over uit, dat ik nog te jong ben om een all-season-setje te kopen. Dan moet je toch wel heel erg lui zijn....... De bandenboer wou me 16" staal verkopen, maar jongens....het is geen Fiesta om dat aan te kijken.
Daarom maar in Duitsland een setje 18" Borbets model Y op de kop getikt, voor een appel en een ei. Alleen misschien weer een beetje zonde om deze in de winter te gebruiken. Dan moet er mogelijk maar nog een ander setje komen.
Al met al, weer een heleboel tekst neergekalkt, maar geen inhoud. Het was te verwachten.......