Thanks! Qua vermogen, ik kan niet anders zeggen dan dat het royaal voldoende is. Hij nodigt ook niet echt uit tot trappen maar hij heeft voldoende koppel om met weinig toeren moeiteloos 90% van wat om je heen rijd achter je te laten. Dat is waar het mij vooral om gaat. Als je hem doortrapt loopt het wel hard door maar ook weer niet super indrukwekkend(ligt er ook beetje aan wat je gewend bent), is wel 1700kg natuurlijk. (ironisch genoeg overigens wel 105kg! lichter dan mijn oude E93 M3..)RJK schreef: 29 sep 2019, 19:57 Leuk hoor, gefeliciteerd. Hoe bevalt de N62 jou qua vermogen? In de 645Ci heb ik er weinig over te klagen maar daar zit een handbak achter en andere koets dus misschien niet heel vergelijkbaar.
Stond inderdaad lang, verbaasde mij ook eigenlijk. Blijkbaar "durven" veel mensen het niet aan, zoals Niels ook al aangaf. Ik ben er niet zo bang voor maargoed, in mijn geval is niet elk wissewasje meteen een kostbare reparatie.Tim N schreef: 29 sep 2019, 16:03 Leuk weer te volgen, auto stond ook veel te lang.
Maakt wel nieuwsgierig wat je nog aan wil/ moet pakken om hem op jou niveau te krijgen
De comfortstoelen (met ventilatie, dus nooit meer plakken aan het leer) en de mega kofferbakruimte zijn echt de pluspunten.nickdoesburg schreef: 30 sep 2019, 22:09 Dank voor de reacties! Ben er super content mee, elke rit ga ik hem meer waarderen (active steering is wel even wennen in het begin), maar wat rijd dat goed zeg, heerlijkStoelen e.d. zijn ook fantastisch. Echt een mega fijne cruiser
Had dat gezegd, ik heb er nog 250 CD`s in gebruik met rockmuziek van voor jouw geboortenickdoesburg schreef: 30 sep 2019, 22:09 Na 2 dagen was ik het echter wel zat om naar mijn 4 tal overgebleven CD's uit het jaar kruik te luisteren,
Die heb ik ook gedaan.. stiekem best een klus. Bij mij waren 3 van de 10 draden rechts compleet door.Eric Z schreef: 30 sep 2019, 22:38 Bedrading in de schanieren vam de achterklep kan ook de slechte ontvangst veroorzaken?
https://5series.net/forums/attachments/ ... _wires.pdf
Met een zeer professionele ontvetter, enkel verkrijgbaar bij de groothandel; Dasty bij de Wibra
Wij ook niet
Hoeft niet persé, je kan ook met twee verlengstukjes werken. Maar hoe dan ook, het is allemaal niet heel handig. Bij mij duurde het 3 uur voor 8 bougies...Martijn_bmw schreef: 06 okt 2019, 09:18 Mooi bezig Nick, bizar dat de motor los moet om bougies te vervangen![]()
Dat klinkt niet als echt slim ontworpen
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bakker, bartje325i, Godspeed, Marc Sierra, Mark 320iS, maurizio, MParallel, PetervdH, StefanW, Vanreijmersdal en 9 gasten