Een beetje de SKRD van DF dusLuco schreef: 01 aug 2019, 21:08 Ja, als de Hulk een podium kan halen dan raakt die in paniek en rost die hem vol in de vangrail![]()

Een beetje de SKRD van DF dusLuco schreef: 01 aug 2019, 21:08 Ja, als de Hulk een podium kan halen dan raakt die in paniek en rost die hem vol in de vangrail![]()
Dat waren helden.
DTM 80s/90s was skitterend met (op) productiewagens (gelijkende karren). Close racing, spiegel aan spiegel. Je kun je identificeren met die rijders/auto's, want je had zelf bijv ook een Calibra/Sierra of 'n Audi/BMW/Mercedes die daar iig nog wat op leek...Karel schreef: 01 aug 2019, 23:11Dat waren helden.
Wat een races ook!
Samen met de toenmalige DTM toch echt wel super.
DTM waren dan de bloedmooie wagens met de Alfa’s en Opel Calibra’s.
BTTC de engelse bullebakken die overal tikjes gaven en breaks (stationwagens) ook mochten racen
Huidige BTCC en TCR is dan maar een zwak afkooksel vind ik.
Tom schreef: 02 aug 2019, 09:38 Max: 'Door Honda de limieten van eigen onderdelen leren kennen'
https://www.verstappen.nl/nl/article/11357/
Elly & Rikkert hebben daar een liedje over.Van Max Verstappen wordt regelmatig gezegd dat hij extra capaciteit zou hebben, waarmee hij het grotere geheel in de gaten houdt
Ocon kegelt Max er eerder af:)
Waarom niet?Hielke schreef: 02 aug 2019, 10:37 Sneu voor Ocon, maar ik zie hem niet naar Mercedes gaan. Laat 'm bij Renault maar eens bewijzen dat ie Ricciardo bij kan houden.
Ja, hij gaat Max het bloed onder de nagels vandaan halen
Zei ik middenmoter? Slordig.
Vertel, JP, vertel?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten