-Guenter Steiner is zó klaar met beide rijders bij Haas dat hij ze vanaf nu hoogst persoonlijk via de boordradio zal vertellen wie wie wanneer mag inhalen.
-De finale update voor RacingPoint zit vanaf dit weekend op de auto.
-McLaren neemt ook flinke updates mee voor de race in Hongarije.
-Perez heeft aangegeven graag bij RacingPoint te willen blijven.
-De GP van Hongarije laat traditiegetrouw de grootste achtervleugels van het jaar zien. Teams bouwen extra T-wings op de achterzijde. Ook de lamellen van de voorvleugels zullen meer naar boven wijzen dan op andere circuits.
Luco schreef: 31 jul 2019, 16:13
Fantastische serie ook de BTCC
Dat waren helden.
Wat een races ook!
Samen met de toenmalige DTM toch echt wel super.
DTM waren dan de bloedmooie wagens met de Alfa’s en Opel Calibra’s.
BTTC de engelse bullebakken die overal tikjes gaven en breaks (stationwagens) ook mochten racen
Huidige BTCC en TCR is dan maar een zwak afkooksel vind ik.
Luco schreef: 31 jul 2019, 16:13
Fantastische serie ook de BTCC
Dat waren helden.
Wat een races ook!
Samen met de toenmalige DTM toch echt wel super.
DTM waren dan de bloedmooie wagens met de Alfa’s en Opel Calibra’s.
BTTC de engelse bullebakken die overal tikjes gaven en breaks (stationwagens) ook mochten racen
Huidige BTCC en TCR is dan maar een zwak afkooksel vind ik.
DTM 80s/90s was skitterend met (op) productiewagens (gelijkende karren). Close racing, spiegel aan spiegel. Je kun je identificeren met die rijders/auto's, want je had zelf bijv ook een Calibra/Sierra of 'n Audi/BMW/Mercedes die daar iig nog wat op leek...
BTCC misschien nog wel skitterender toendertijd. Het gevecht tussen Soper en Rouse in de Sierra's op Brands in 1988 vergeet ik nooit meer. Mooier wordt racen niet.
En dan deze, ook 'wereldberoemd', Soper vs Cleland en Soper's teammate Harvey gaat ermee aan de haal. Die wordt kampioen, mede door 't geblok van Soper. Waar zien we dat meer. Oh ja:)
Hielke schreef: 02 aug 2019, 10:37
Sneu voor Ocon, maar ik zie hem niet naar Mercedes gaan. Laat 'm bij Renault maar eens bewijzen dat ie Ricciardo bij kan houden.
Waarom niet?
Als Ocon Benz rijdt wordt 't wat spannender voor Max...
Hielke schreef: 02 aug 2019, 10:37
Sneu voor Ocon, maar ik zie hem niet naar Mercedes gaan. Laat 'm bij Renault maar eens bewijzen dat ie Ricciardo bij kan houden.
Waarom niet?
Als Ocon Benz rijdt wordt 't wat spannender voor Max...
Ja, hij gaat Max het bloed onder de nagels vandaan halen Die twee zijn water en vuur.
Maar ik bedoel het meer zo dat ik nog nooit onder de indruk van Ocon ben geweest. Een leuke middenmotor, meer niet.