Nu na bijna 3 weken in het bezit, moet ik helaas bekennen dat dit het toch echt niet is.
Hoe kreeg ik het toch in mijn hoofd om nu een Ford te kopen ? Ik heb helemaal geen labrador en ben verre van de ideale schoonzoon.
Het rijden is gewoon ruk en direct, het stuur, dat doet dingen zelf als je niet uitkijkt, de zit is zo lekker laag dat ik met mijn dikke toet nauwelijks boven het stuur uit kom, en het verbruik is zo laag dat mijn pomphouder me al bij Spoorloos heeft opgegeven. Daarbij een rooie.....met wat sportieve accenten en 18". Jezus het lijkt wel alsof ik een veertiger ben geworden die midden in zijn midlife-crisis zit.
Van het weekend nog een flinke tour gemaakt binnendoor naar de Ring. Aldaar aangekomen zat ik plots tussen een groep petjes in Focus RS'en. Daar wil ik niet mee geassocieerd worden, dus snel verder. Volgende parking staan truttenschudders met meervoud aan pk's dan mijn allemansvriend, de FoFo. Je schaamt je ogen uit je eigen kop. Snel de navi aangezet, en een binnendoorroute genomen naar Spa. Met een kleine hoop dat daar een huisvadersmeeting van 3 cylinders was. Onderweg gestopt voor een paar blikjes fris, maar zet er 3 op een rij en je hebt precies de ecobeast motor.....

In Spa aangekomen, jammer, ook daar alleen maar croissants en trottoirs met heel veel chevaux dans le moto......
Ik rij er nu al 2.5 week woon-werk mee, wat stukjes alleen door dat lelijke heuvelland hiero, maar voor de rest ook niets. De ega en kids hebben er nog geen gebruik van (kunnen mogen) maken. Blijft ie wel mooi schoon van binnen....:drink:
Wat moet ik hier nu mee ? Eerst vakantie (over 6 weken) !