Gaat dit over een Mustang met 5.7 Liter V8?Twist schreef: 02 jul 2019, 11:17 Heel gaaf, ik vind het best een hebbeding en dat had ik niet zo snel verwacht van Ford!
5.7L is niet verkeerd inderdaad.

Gaat dit over een Mustang met 5.7 Liter V8?Twist schreef: 02 jul 2019, 11:17 Heel gaaf, ik vind het best een hebbeding en dat had ik niet zo snel verwacht van Ford!
5.7L is niet verkeerd inderdaad.
Nee, das Martijn.RS-Ron schreef: 17 jul 2019, 23:38 Ik zou eens met ErikS overleggen. Die heeft altijd wel een goed beeld met betrekking tot welke auto het best bij je past. Hij oriënteert zich veelal breed en er is volgens.mij geen dealer die hem niet kent. Komt goed!
Gr Ron
Evt ruilen tegen een Honda Civic kan ook altijd, dan heb je een echte stuurmansauto
Ik denk dat JP een prima keuze heeft gemaakt voor een 40 jarige midden in de Midlife crisis. Het lijkt wel een RS, maar is het net niet. Rood, valt lekker op... Dik velgje...RS-Ron schreef: 17 jul 2019, 23:38 Ik zou eens met ErikS overleggen. Die heeft altijd wel een goed beeld met betrekking tot welke auto het best bij je past. Hij oriënteert zich veelal breed en er is volgens.mij geen dealer die hem niet kent. Komt goed!
Gr Ron
RS-Ron schreef: 17 jul 2019, 23:38 Ik zou eens met ErikS overleggen. Die heeft altijd wel een goed beeld met betrekking tot welke auto het best bij je past. Hij oriënteert zich veelal breed en er is volgens.mij geen dealer die hem niet kent. Komt goed!
Gr Ron
Valt mee hoor, alleen BMW en alleen via Lars, Pieter en Thijs.ErikS schreef: 18 jul 2019, 10:01Nee, das Martijn.RS-Ron schreef: 17 jul 2019, 23:38 Ik zou eens met ErikS overleggen. Die heeft altijd wel een goed beeld met betrekking tot welke auto het best bij je past. Hij oriënteert zich veelal breed en er is volgens.mij geen dealer die hem niet kent. Komt goed!
Gr Ron![]()
![]()
FixedErikS schreef: 18 jul 2019, 10:50 Ik denk dat JP een prima keuze heeft gemaakt voor een 40 jarige midden in de Midlife crisis. Het lijkt wel een RS, maar is het net niet. Rood, valt lekker op... Dik velgje...100PK is ook meer dan genoeg als je die memorabele leeftijd heb bereikt. Kijk maar naar André, van een dikke M2 naar een voordeligere auto voor de portomonnee.
Dat weet ik hier af en toe ook niet meerKadett schreef: 18 jul 2019, 14:38 Moet hier nog veel leren denk ik, maar is het sarcasme of serieus ?![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], BartMS, beske, erwin20vt, EvdP, Ferdi, HarryC, Mark 320iS, Martin D, Opa, Peter-Paul, Reihen 6, SlowCo, SvB, Ti-Tourist (Erik), zegmaarboris en 6 gasten