Hoef je zelf niet met een stopwacht te kloten, plus dat je een echte tijd hebt waar geen speld tussen te krijgen is, sommigen hebben voor de gewoonte hun stopwacht te laat te starten en te vroeg te stoppen

Graag gedaanDavy MR2DRIFT schreef:Haha, als ik zie hoe rustig en makkelijk dat in jouw M3 gaat! Ik heb zitten poken, dat wil je niet weten:-) M3 motor in mijn 325 is te duur, dus dan maar beginnen te strippen. Ik denk dat ik maar begin met dat borrelnotenhouten dashboard![]()
Bedankt voor het posten van het filmpje.
Geen flauw idee. Ik heb er niet op gelet.Lars Bouten schreef:@ Stephane, 160 op het rechte stuk?? Hoe hard kom je dan uit de Luijendijkbocht? Niet al een gangetje of 150/160 dus.
Zag je trouwens gisteren nog rijden over de coolsingel. Kek karretje
Daar kan ik ook niet tegen.Cor Dame schreef: Ik ga dan ook nooit meer op de passagierstoel zitten, want ik kan daar dus helemaal niet tegen.
Ja haha in het begin wel...nu weten we het wie de STIG van top-gear isMichel Huisman schreef:Opa heb jij nou de radio aanstaan joh ? Dat zou ik dus echt niet kunnen hé haha
Hielke schreef:... Wat accelereren die Subaru's trouwens als de brandweer die bochten uitDe newtonmeters van die turbopower maken dan echt een groot verschil ...
@Hielke,Hielke schreef: Had het idee dat de witte Subaru erg lang op het gas bleef staan toen je er al naast zat. Op die plaats wil je beslist niet 2 dik die zwiepers door. Staat me ook nog iets bij dat die witte auto geen remlichten had of dat ze dusdanig afgeplakt waren dat ik ze niet kon zien. Dat is niet alleen op de openbare weg vervelend maar ook op het circuit. Juist dan zie je graag wat iemand op welk moment aan het doen is. Maar misschien heb ik me wel verkeken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast