
Meegereden: MK Indy en westfields
- Wim te Riet
- Berichten: 1628
- Lid geworden op: 21 feb 2007, 22:04
- Auto: Saab 9-3
- Locatie: Winterswijk
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Klopt, ik ben naar de autovisie dag geweest bij donkervoort en heb dat ding eens goed bekeken in real life en foto's doen hem tekort, de D8 GT en wow, ik was verkocht wat een batmobileMex schreef:De uiteindelijke versie ziet er volgens mij zo uit:
[img:450:302]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Do ... GT%202.jpg[/img]
[img:450:302]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Do ... GT%203.jpg[/img]
[img:450:672]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Do ... GT%204.jpg[/img]
[img:450:302]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Do ... T%2010.jpg[/img]

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... onkervoort
-
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
- Mathieu
- Berichten: 5200
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
- Locatie: Ergens in brabant
- Jurriaan
- Berichten: 1267
- Lid geworden op: 26 jan 2007, 00:25
- Locatie: Rotterdam
Mooi is 'ie zeker niet, maar vind het wel een brute machine. Net als ik eigenlijk een Sagaris ook niet mooi vind, maar die dan toch wel weer mooi wordt.Wim te Riet schreef:Ik vind het he-le-maal niks. Jeremy Clarkson omschreef de achterkant van de Chrysler Crossfire ooit eens als een schijtende hond. Nou, daar moet ik dus aan denken als ik de Donk zie. Wat een misbaksel!
En ik druk me niet snel in zulke bewoordingen uit...
- Wim te Riet
- Berichten: 1628
- Lid geworden op: 21 feb 2007, 22:04
- Auto: Saab 9-3
- Locatie: Winterswijk
Bruut is 'ie zeker, maar dat was de D8 Cosworth al.
Voor mij zit de bruutheid van een Donkervoort (of welke Lotus 7-achtige dan ook) 'm in de verhouding tussen motorvermogen en gewicht.
Een dak hoort er gewoon niet op. Dat is een 'afterthought', en dat zie je dus ook. Het lijkt van geen kant, met name bij de voorruit is het niks. En dan die naden in het dak... Daar kan je kleine kinderen in verstoppen!
Voor mij zit de bruutheid van een Donkervoort (of welke Lotus 7-achtige dan ook) 'm in de verhouding tussen motorvermogen en gewicht.
Een dak hoort er gewoon niet op. Dat is een 'afterthought', en dat zie je dus ook. Het lijkt van geen kant, met name bij de voorruit is het niks. En dan die naden in het dak... Daar kan je kleine kinderen in verstoppen!

- Wim te Riet
- Berichten: 1628
- Lid geworden op: 21 feb 2007, 22:04
- Auto: Saab 9-3
- Locatie: Winterswijk
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
- Wim te Riet
- Berichten: 1628
- Lid geworden op: 21 feb 2007, 22:04
- Auto: Saab 9-3
- Locatie: Winterswijk
Bezopen veel geld voor zo'n ding. Tweedehands blijven die krengen ook duur. Ik moet wel zeggen dat ze qua bouw erg fraai in elkaar steken, maar of ze "€ 145.000,- mooi" in elkaar steken? Wat mij betreft niet...GTRene schreef:vanaf 145.000,- euroWim te Riet schreef:Weet je wat zo'n Donk kost???
terwijl ik ook lees 90.000,-euro, maarja das zonder belastingen
![]()
Dus dat duurt nog wel ff eer ikzelf ooit zo'n ding bestuurbalen! die dingen moeten max 50.000,-euro kosten
wake up René life is hard and cash hard to get
Trouwens: bij de Klassiekerrally hebben we zeer waarschijnlijk een Donkervoort D8 270RS staan. Nummer 12 van 25. met een door Michael Düchting aangepast onderstel

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot], Wimo en 12 gasten