Lol
Weg met dat hok, gewoon een Tesla of Kodiaq. En dan een M3 blok in de cabrio laten proppen. Bergen plezier.
Lol
Kan ik een hele knappe A8 inruilen?ErikS schreef: 16 apr 2019, 12:10 Heel eventueel iemand interesse in een E39 touring?
Ik vraag dit voor een vriend.
Heeft je vriend wat foto's ?ErikS schreef: 16 apr 2019, 12:10 Heel eventueel iemand interesse in een E39 touring?
Tha f#ck, wat nu weer?ErikS schreef: 16 apr 2019, 12:10 Heel eventueel iemand interesse in een E39 touring?
Nee, voor die paar euro had ik die er wel bijgekocht. Zie daar het nut niet van in....
Jij altijd.
Ding is rete betrouwbaar. Ik denk dat het verstandig is om dit jaar zakelijk wat meer kosten te maken. Tesla of Kodiaq.... Mogelijk.
Dat lukt wel met bergen afschrijving op de E39 --> voor 5K ben je hem zo kwijtErikS schreef: 16 apr 2019, 15:47
Ding is rete betrouwbaar. Ik denk dat het verstandig is om dit jaar zakelijk wat meer kosten te maken. Tesla of Kodiaq.... Mogelijk.![]()
Het gaat een beetje alle kanten op in mijn hoofd.
Als mijn vrouw de M135 niet zo lelijk vond, reed ik er nu ook 1.Martijn_bmw schreef: 24 apr 2019, 09:06 wellicht een losse massa kabel? klinkt idd als een stoomuitval waardoor alles stopt.
Kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent...
Ik moet zeggen dat ik nog vaak denk aan de charme van een yongtimer niet vanwege fiscale voordelen want die heb ik niet maar gewoon omdat ik de modellen rond 2000 het leukste blijf vinden.
Maar als ik dan zo jou verhalen lees en ook regelmatig van Bram en zijn E46 en nog wat mensen op het forum denk ik weer "das wahr einmal" en nu maar genieten van mijn jonge M135i die het altijd doet.
Ik zou na een paar keer technische ellende er ook helemaal klaar mee zijn.
Er zijn altijd probleem auto's, ook nieuw. Ik rijd 50K per jaar in een diesel uit 2005 zonder noemenswaardige problemen. Mijn vrouw rijdt een X5 4.4i uit 2000 als youngtimer, die heeft in een jaar tijd geen slag verkeerd geslagen. En we hebben een E36 uit 92 die het ook altijd doet..... Dus dat valt allemaal wel mee.Martijn_bmw schreef: 24 apr 2019, 09:06 wellicht een losse massa kabel? klinkt idd als een stoomuitval waardoor alles stopt.
Kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent...
Ik moet zeggen dat ik nog vaak denk aan de charme van een yongtimer niet vanwege fiscale voordelen want die heb ik niet maar gewoon omdat ik de modellen rond 2000 het leukste blijf vinden.
Maar als ik dan zo jou verhalen lees en ook regelmatig van Bram en zijn E46 en nog wat mensen op het forum denk ik weer "das wahr einmal" en nu maar genieten van mijn jonge M135i die het altijd doet.
Ik zou na een paar keer technische ellende er ook helemaal klaar mee zijn.
+1. na 3 jaar in een 1.4 TSI golf durf ik te stellen dat je 90% van de tijd sneller ben dan een 530i automaat.Martijn_bmw schreef: 24 apr 2019, 09:49 Niet veel slechter dan een 530i met gewicht van een tank en een automaat uit het jaar kruik.
Voor daily use icm dsg echt wel een fijn blokje
Elektrisch..... Mijn vrouw vindt dat wel een optie. (puur alleen om de centen.)JP schreef: 24 apr 2019, 09:27 Wel gek als een vrouw een M135i afkeurt, maar je wel nog aan een i3 mag denken![]()