Ondertussen wat mensen gebeld en ook Peter van DF maar er was geen repareren mogelijk en al helemaal niet voor CPZ.
Stond ik daar langs de A1 hecto 70,2 afslag 18 richting Amersfoort komt er een rijkswaterstaat man aan...nou dat vond ie wel lullig allemaal maar wat een bijzondere auto en of ie foto's mocht maken

Toen kwam die man met een truck via RouteMobile maar van een ander bedrijf, mochten ze de Hartge niet terug brengen maar eerst naar Apeldoorn en morgen door iemand anders naar Almelo?!! ik zeg wat!! neeeeeee maarja geen voet tussen te krijgen bij die dame achter de telefoon(*&%$) dus opperde ik een gok naar een BMW dealer in Apeldoorn maar die hadden het erg druk en zagen me eerst liever gaan of morgen doen zeg maar...ik wilde het wel zelf proberen, tjonge zoeken naar de juiste delen omdat niks origineel een doorsnee auto is, later hielpen ze me toch goed(koste me wel weer een bom duiten), gelukkig want we kwamen er niet zo snel uit, en nu noodreparatie en straks alles nwe bestellen en werk aan de winkel en hopen dat zo'n bout niet weer lostrilt...damn , maar het belangrijkste ik ben thuis en de Hartge staat in de garage dus kan weer rustiger slapen

Dus hele dag in de soep waar ik me zo op had verheugd, ik kom al "moeilijk" de deur uit en ben ik er uit en wat ernaar uit zou zien als een Topdag krijg ik dit, kan wel janken!! had alles klaar extra wat nwe dingen erop en schoon gemaakt en gewassen en bandendruk enz enz en helm en handschoenen en jas gekocht extra geld mee de DF cap mee en DF shirt aan, allemaal voor dit aaaaaaaaaaaargh maargoed, tis niet anders, hoop dat jullie het leuk hebben gehad, had er heel graag bij willen zijn.
Nu morgen amar eens gaan bestellen van onderdelen, wil alle draaiende delen nu nieuw...
De bout die losliet van de riemspanner der airco-multiriem van M8 die schoot eruit werd meegenomen en beschadigde de grote lange multiriem van waterpomp/dynamo/stuurbekrachtiging enz die riem knapte dus door die bout en stukken van het loopwiel van de ventilateur dus mazzel dat ik met die nwe grote riem thuis kon komen...nu morgen alle opnieuw bestellen, alle loopwielen 3 stuks, 2x multiriem en 2x spanners en wat bouten en het grote loopwiel van de ventilateur.
Dat loopwiel moest eraf en daar waar je kunt stellen M6 brak af, kon monteur daar weinig aan doen...aaaaah dus hopen dat ik die er uit kan krijgen...
Sorry voor de mensen die gehoopt hadden de kar te horen en te zien, ik wilde dat ook graag delen, maar dat wisten jullie al