Nieuwe boot, 520d
- Jelmer850i
- Jurriaan
Daar noem je er ook wel eentje...Wat een fijne auto om te rijden is dat zegErik2 schreef:@ Jurriaan: Het is geen raket op wielen zoals de 535d natuurlijk, maar het het komt voldoende van zijn plaats.

Wist trouwens niet dat ze 'm in handbak ook nog leverden, dacht dat ze iedereen met die manual-modus van de automaat af zouden schepen. Rij ze regelmatig voor m'n werk, maar daar nog nooit een handbak tegengekomen.
-
Mercedes geeft ons op de 200 NGT 30%, andere motoren weet ik zo niet.Fabian schreef:30% krijg je NOOIT op een Mercedes, je vergist je hier toch echt even.
Mercedes gaat nooit verder dan een procentje of 10. En dat is echt de ultieme max. Richting de 30 is echt alleen bij een enkel Frans merk mogelijk, als ze echt graag van een bepaald type af willen.
En trust me, ik kan het weten
Trust me...ik weet het nog beter

- Macboy
Gefeliciteerd ! Onwijs mooie auto. Vind grijs op die 5-serie ook echt mooi staan, mooiste kleur imho. Heb je misschien wat echte foto's van het interieur ? Ben benieuwd.
Veel plezierkilometers gewenst !!!
Maar dit:
zeg dan gewoon dat het te duur is (zoals je later ook aangeeft). Natuurlijk is een automaat te duur, maar zo'n auto met handbak kopen vind ik echt beetje vreemd (behalve nogmaals als je geen geld hebt, dat argument is natuurlijk valide).
Maar hoe je het koppelen durft te vergelijken met voet op de rem is echt te bizar voor woorden
Er is niets zaliger dan een automaat in de file
Dat is net zoiets als: er is weinig verschil tussen een motor en een auto, het rijdt allebei toch op wielen ?
Veel plezierkilometers gewenst !!!
Maar dit:
hahah zelden zo hard gelachen als om deze opmerkingErik2 schreef:Vind het argument voor een automaat tijdens filerijden niet helemaal valide. Of je nou je voet van de koppeling haalt of van de rem, het blijft allebei vervelend.

Maar hoe je het koppelen durft te vergelijken met voet op de rem is echt te bizar voor woorden

Dat is net zoiets als: er is weinig verschil tussen een motor en een auto, het rijdt allebei toch op wielen ?
-
Dat een automaat lekkerder is in een file lijkt me duidelijk....maar je moet niet overdrijven....een beetje anticiperende rijder laat z'n auto natuurlijk lekker in z'n 1e of 2e versnelling rollen. Dat werkt soms nog ontspannender dan een automaat, omdat je die regelmatig op de rem moet houden, ook bij het stapvoets rijden.
Ik vind een 520d met handbak helemaal geen verkeerde keuze...kan je net even beter z'n koppel mee benutten.
Ik vind een 520d met handbak helemaal geen verkeerde keuze...kan je net even beter z'n koppel mee benutten.
- MartijnGizmo
- Erik2
- Macboy
Erik tuurlijk, vat mijn opmerking niet verkeerd op. Automaat is ook veel te duur en handbak is gewoon leuker (zeker met koppel wat hierboven ook staat). Je kunt met automaat ook niet echt 60 in IV volgas geven.
Dan schakelt ie dus terug en kun je de souplesse nooit gevoelsmatig meten.
Xenon is super en hóórt bij zo'n auto, hoewel het bij de 5 allemaal minder erg is dan bij een 1-serie vind ik. Ik zou ook best wel een budget 5 willen rijden zónder opties.
Dan schakelt ie dus terug en kun je de souplesse nooit gevoelsmatig meten.
Xenon is super en hóórt bij zo'n auto, hoewel het bij de 5 allemaal minder erg is dan bij een 1-serie vind ik. Ik zou ook best wel een budget 5 willen rijden zónder opties.
- duifjes.com
- Fabian
- Roel
Peugeot 207 1.4 hdi Crisis uitvoering zeker?Fabian schreef:Jullie zeggen het, ik weet het![]()
Maar het inderdaad eerder uitzondering dan regel. Maar zeggen dat het niet zo is omdat het niet "kan" is echt niet de waarheid.
Ik heb nu op een aantal modellen 28% (ex/ex natuurlijk wel he).......

Mogen wij weten op welk merk en/of uitvoering dat is? Of is dat beroepsgeheim. Zou het voor de grap weleens willen weten.
- duifjes.com
- Erik2
Meest politiek incorrecte post op DF ooit...
[img:2048:1536]http://www.xs4all.nl/~rikkie/bmw520d/funfert_zuinig.jpg[/img]
De dagteller (rechtsonder) is al een keer rond gegaan.. en we hebben nog diesel over na 1.040 kilometer. Verdomd zuinig, die boot
Na twee weken zo'n 2.000 km erop zitten. Erg fijne auto. Komende weken eens af en toe wat meer gas geven, want dit belachelijke verbruik slaat natuurlijk nergens op
De dagteller (rechtsonder) is al een keer rond gegaan.. en we hebben nog diesel over na 1.040 kilometer. Verdomd zuinig, die boot

Na twee weken zo'n 2.000 km erop zitten. Erg fijne auto. Komende weken eens af en toe wat meer gas geven, want dit belachelijke verbruik slaat natuurlijk nergens op

- Jelmer850i