Dat had ik op de dragstrip tijdens de duitse autodag op Assen, drama en koste me zeker een seconde in tijd en later tegen kees zelfs nog meer haha canvas werd toen zichtbaar merkte ik later en zelfs staaldraad op sommige plekken...dus opgummen is leuk en doe je dan gemakkelijker, maar als je lekker vlot wilt zijn of zelfs leuke tijden neerzetten is het advies, gewoon nieuwe banden anders veels te weinig grip bij de meeste soorten banden.Bastiaan Olij schreef:Ik stond voor diezelfde keuze op lelystad, zal ik nog even mijn Yoko's opmaken, net nog genoeg profiel achter, net afkeur voor. Uiteindelijk gewoon opgegummed op Lelystad.
Was een heerlijk zonnige dag maar god oh god wat liep ik te balen van mijn keuze. Elke ronde zag je het rubber verder weg trekken en elk rondje vroeg ik me af of het de laatste zou zijn voordat ik een klapband krijg. Daarbij was grip een drama aan het worde op et eind..
En dat was Lelystad...
Ik zou lekker bandjes wisselen al is het maar voor de gemoedsrust. Daarbij moet ik wel zeggen dat 2.5mm nog wel zou kunnen denk...
Trouwens als het woensdag redelijk weer is heb je dan geen last van file's naar het strand en dus ook het circuit?? of tegen die tijd niet meer, heb hekel aan files niet gewend hiero