Goede nieuws: fietsen an sich ging eigenlijk prima, merkte ook weinig handicap van 2 maanden stilstaan. Alleen staand fietsen doet nog wat teveel pijn, maar ach, dan maar zitten.

Hier is een route die we met de club gereden hebben (de verkorte versie). Prachtige route, gemaakt door een van onze lokale clubleden, via weggetjes waar je normaliter nooit komt.Mnrk schreef: 13 feb 2019, 14:05 - Locatie: Midden NL (Utrecht, Ede, Arnhem)
- Afstand: 100Km. Wie maakt een mooie route?
- Datum: Mei?
- Deelnemers:
*Joop
*Fedmas
*Gijzert
*Martijn_h
*la_fusion
*Martijn_Gizmo
*Indobesar
*///Joost
*Menrik
Ik vind het verschrikkelijk die spinning fietsen..... ik vind de pedaal slag heel vreemd vanwege de korte cranks.MartijnGizmo schreef: 15 feb 2019, 10:17 Gisteren met m'n vriendin meegegaan naar d'r spinningles (Valentijns-actie). Ehrm, ja... ik ben duidelijk een buitenfietser.Verveelde me binnen 10 minuten al, dus toen heb ik de resterende 80 maar m'n eigen programma ervan gemaakt met intervallen.
Goede nieuws: fietsen an sich ging eigenlijk prima, merkte ook weinig handicap van 2 maanden stilstaan. Alleen staand fietsen doet nog wat teveel pijn, maar ach, dan maar zitten.![]()
Niet gekeken naar de routes van Klim bij Nijmegen maar die zullen er veelal op lijken. Mooi gebied om eens te fietsen. Zelf vorig jaar met een vriend de Mokerkoning gereden: https://www.routeyou.com/nl-nl/route/vi ... okerkoning///Joost schreef: 15 feb 2019, 10:53Hier is een route die we met de club gereden hebben (de verkorte versie). Prachtige route, gemaakt door een van onze lokale clubleden, via weggetjes waar je normaliter nooit komt.Mnrk schreef: 13 feb 2019, 14:05 - Locatie: Midden NL (Utrecht, Ede, Arnhem)
- Afstand: 100Km. Wie maakt een mooie route?
- Datum: Mei?
- Deelnemers:
*Joop
*Fedmas
*Gijzert
*Martijn_h
*la_fusion
*Martijn_Gizmo
*Indobesar
*///Joost
*Menrik
https://www.strava.com/routes/12942332
Ik heb dezelfde groep op mijn Bianchi, en ik ben er zeer tevreden over. Ultegra (behalve Di2) zou voor mij geen meerwaarde zijn.k33z schreef: 15 feb 2019, 19:33 Heb op mijn crosser nu de nieuwe 105 groep. Als ik die vergelijk met Dura Ace ban mijn racefiets, dan is het eigen alleen wat gewicht en vooral ‘status’ om voor meer dan 105 te kiezen.
Denk dat je geblinddoekt het verschil echt niet voelt.
Daar moet je mee leren omgaan... ik vind het geweldig, lekker droog binnen fietsen zonder met de hele groep de verkeersregels aan je laars te (moeten) lappenjspr schreef: 15 feb 2019, 12:00 Ik vind het verschrikkelijk die spinning fietsen..... ik vind de pedaal slag heel vreemd vanwege de korte cranks.
Feit dat mensen hun oordeel snel klaar hebben over de 'instapgroepen', komt vaak door een vergelijk tussen een beroerd afgestelde instapgroep op hun winterfiets, en een nieuwe high end groep op hun zomer fiets. Daarom ook met k33z eens....Stel je 105 maar eens haarfijn af met nieuwe kabels. Dan merk je amper verschil met DA.
Jij rijdt helemaal niet, toch?///Joost schreef: 18 feb 2019, 14:03 Ik rijd met eTap, de PDK onder de fietsen.![]()
Rijdt fantastisch, je moet alleen niet vallen, want dan ben je aan de beurt.