Alweer wakker, foto’s komen vanmiddag wel.
Na lang moeten wachten (vanwege werk), eindelijk gisteren de Lexus op kunnen halen.
Ondanks dat ik pas na sluitingstijd bij Auto Timon was heeft hij alle tijd genomen, om mij in ieder geval wegwijs te maken met de standaard functies voor de reis terug naar huis. Ook wederom veel gelachen, vanwege het navigatieboekJE en het instructieboekJE. Ik maak daar straks ook wel een foto van, dan wordt het wel duidelijk.
Goed, de eerste rit van Uden was echt genieten, voor iedereen. Je merkt duidelijk dat je wat zwaarders onder je kont hebt dan een E39 5 serie. Echter de snelheden lopen nog steeds bijzonder vlot op, echter gebeurd dit bijna geruisloos...
Dit is serieus comfortabel rijden, ik merkte ook voor mezelf dat ik wat relaxter achter het stuur zat op den duur. Het stuur zelf komt op mij ook wat groter over. Mijn vrouw heeft in het begin achter mij gezeten om het DVD systeem te bedienen voor de kleine. Ik ben zelf 1m90 en toen ik mijn stoel ingesteld had zat er nog steeds grofweg 30 cm tussen haar knieen en de achterkant van de stoel.
Geluid van het audiosysteem is echt formidabel ( ook al hebben we de eerste 100 kilometers voornamelijk PAW patrol gehoord

). Echt serieus vol geluid wat soms ook van voren naar achteren gaat a la een bioscoop. Is ook de eerste keer dat ik de bas wat zachter heb gezet trouwens.
Gaten / oneffenheden en zelfs kleine drempels worden weggefiltert. Grotere drempels merk je nog steeds wel natuurlijk maar je voelt ze veel minder.
Het dubbelglas werkt perfect, de electrische gordijnen zijn echt super handig, zodat de kleine niet in de felle zon zit. M5 had ook gordijnen maar dan moest je stoppen om ze omhoog te doen of te laten zakken, nu is het een drukje op de knop en klaar.
Het mooiste is nog wel dat wij allemaal een smile hadden op ons gezicht, dit terwijl mijn vrouw geen auto liefhebber is.
In het kort, wij zijn enorm tevreden. Nog wel 2 kleine dingetjes gevonden maar dat gaat opgelost worden. Fotos volgen vanmiddag wel.