het is dat ik niet pastte in de is250 ..
ben benieuwd hoe deze gaat bevallen.
Ah, jij wilt niet gokken op mankementen, maar zekerheid daarop hebben?!Arthur schreef: 20 dec 2018, 17:00 Wel slecht dat zo'n stuurkolom nu al stuk is. Ik zou een Duitse auto nemen![]()
Mij maakt het allemaal niks uit, net zoals deze Lexus probeer ik ook in de garantie te kopen, probleem van de garage. Duits, Frans, Japans of Koreaans. Om het even.
Top opgelost door het bedrijf, en chapeau voor je dinner cheque ook! Nette actie.FDD schreef: 20 dec 2018, 15:35 Vind de service meer dan super van Auto Timon.
Aangezien ik iedereen een boterham gun maar even een dinner cheque overhandigd, ik vind het nogal sneu voor hem. Hijzelf pakt het overigens erg goed op.
Nog steeds erg blij met de keuze voor de Lexus, maar uiteraard meer dan blij met Auto Timon.
Ik wil het er niet over hebben.Peric schreef: 20 dec 2018, 21:02 Ligt 't aan de naam? Leuke auto gekocht, mankementen.. Bedrijf doet er alles aan om het op te lossen..
![]()
Gebruikers op dit forum: GRzep, Mark, matthyssie, Rnd, Streetfighter232323, Wout309t en 4 gasten