Het lijkt mij ook niet dat een BMW M3 bij die snelheden al een onzeker gevoel geeft, met die veel goedkopere en simpelere Impreza's reden wij al makkelijk snelheden ruim boven de 250 km/h en ondanks de herrie van het windgeruis voelde ik me daar niet oncomfortabel bij.

Ik heb ze er juist een paar weken geleden onder laten leggen, mijn ervaring is dat het het vaakst sneeuwt in februari en maart en ik heb een hekel aan die winterbanden, dus wat mij betreft zo kort mogelijk eronder.
Als het weer zo blijft dan heb je ze inderdaad niet nodig en had ik ook helemaal niet hoeven te wisselen, want die dingen hebben echt alleen maar effect met sneeuw.
Ik heb ook een stel waardeloze winterbanden eronder liggen, Imperial of zoiets, die dingen lagen onder de auto toen ik 'm kocht......nog nooit zo'n waardeloze band gehad met nat weer.
Als het sneeuwt en als het droog is dan gaat het nog wel(banden zijn ook best nog wel redelijk stug), maar met nat weer is het echt waardeloos, zelfs m'n vrouw gleed wat weg op een paar rotondes.

Laat het nou zo zijn in Nederland dat het veel vaker regens als sneeuwt, dus heb ik vaker last dan gemak van die banden.
Voor volgend winterseizoen komen er echt andere winterbanden onder, Continental wintercontact TS860 of Michelin Alpin 6.....of is er hier nog iemand met een goed advies wat betreft goeie winterbanden?