Geen dank, veel netter en hier zaten ze toch maar op de koelkast geplaktRS-Ron schreef: 09 feb 2019, 21:47Bedankt voor de klavers, als de Giulia weer terug is zal ik ze even testen

Geen dank, veel netter en hier zaten ze toch maar op de koelkast geplaktRS-Ron schreef: 09 feb 2019, 21:47Bedankt voor de klavers, als de Giulia weer terug is zal ik ze even testen
Waar zie je olio dan? Ik zie alleen 0170
Lol, moest twee keer kijken
Ik heb me er inmiddels een beetje verder in verdiept, die 8500 toeren zijn wel een beetje optimistisch vrees ik. Als de boel een beetje heel moet blijven denk ik toch maar te stoppen bij 7500 toeren. Alhoewel daar de meningen weer over verdeeld zijn. Voor 8500 toeren moet ik een mono-sleeve moeten overwegen volgens sommigen. Anderen adviseren om met een torkplate te boren en te honen .NickM5 schreef: 24 feb 2019, 21:13 Zo Ron indrukwekkend project zo. Ik ben vooral benieuwd naar hoe het nieuwe blok zo meteen gaat open met die race drijfstangen en 8500 toeren![]()
Dat zou ik zoiezo doen bij een aluminium onderblok! Bij het op moment zetten cq.hoekverdraaien van de cilinderkopbouten/studs zet het blok zich iets door de krachten die er toch op komen en is er een kleine vervorming in het onderblok mogelijk.RS-Ron schreef: 24 feb 2019, 22:23 Anderen adviseren om met een torkplate te boren en te honen .
Gr Ron
Gebruikers op dit forum: Bakker, Downforce Hans, Henk Jan, Kocheler en 13 gasten