Hehe, mijn abs pomp ligt ook ergens op een plank ja, inclusief beugelsDjessey schreef: 23 jan 2019, 12:50 Inderdaad, de bestuurderskant is vrij krap. Nu heb ik gelukkig al een apart ABS systeem erin met een nieuwe beugel. Dus die zit al even aan de kant. Maargoed, stuurkolom zit er ook nog.....
*plaatje*
Ben toch bang dat ik toch de ABS pomp naar binnen moet verplaatsen als ik dit zie![]()
Maarja..... als ik dan toch headers ga maken. Dan in een formaat dat ik er niet over 3 jaar opnieuw aan hoef te beginnen. Ik denk dat meer als 500pk bovendien flink overkill is voor deze auto. 500pk met dit gewicht....![]()
Zoals hij nu staat 4cm voor en achter.
Alle wielkasten zijn van binnen aangepast, de wielkuipen verlast en groter gemaakt, de draagarmen custom made en de subframes aangepast. Rollcenter is gecorigeerd en bumpsteer is ook geen sprake meer van. En voor de echte noobs scrubradius is ook nihil.Eric Z schreef: 03 feb 2019, 14:38 Die van witje stond toch ook heel erg laag, maar volgens mij kon hij er prima rondjes mee draaien op de ring?
Mooi vind ik het ook niet echt, maar als het goed werkt is het prima voor een circuit auto.
Lijkt mij dat het erg aanloop gevoelig is?
240/640/R18Erminio schreef: 03 feb 2019, 15:28 Ziet er goed uit, maar idd wel erg laag achter![]()
Weet niet welke maat slick je achter gebruikt, maar breder gaan is zo te zien geen optie![]()
Bedankt! Ik ben vereerd dat mijn topic je heeft overgehaald om je aan te meldenBennieBruutt schreef: 03 feb 2019, 22:49 Gaaf project !
Na al deze paginas doorgespit te hebben, heb ik mij hier ook maar eventjes aangemeld.
haha terrecht, vind het altijd leuk om circuit builds te bekijken.Djessey schreef: 03 feb 2019, 22:59Bedankt! Ik ben vereerd dat mijn topic je heeft overgehaald om je aan te meldenBennieBruutt schreef: 03 feb 2019, 22:49 Gaaf project !
Na al deze paginas doorgespit te hebben, heb ik mij hier ook maar eventjes aangemeld.![]()
Michelins neem ik aan
Gebruikers op dit forum: Bakker, Bob Gervais, daNpy, k33z, MartijnGizmo, Sabberjoch, sitechris en 41 gasten