Djessey schreef: 23 jan 2019, 12:50
Inderdaad, de bestuurderskant is vrij krap. Nu heb ik gelukkig al een apart ABS systeem erin met een nieuwe beugel. Dus die zit al even aan de kant. Maargoed, stuurkolom zit er ook nog.....
*plaatje*
Ben toch bang dat ik toch de ABS pomp naar binnen moet verplaatsen als ik dit zie
Maarja..... als ik dan toch headers ga maken. Dan in een formaat dat ik er niet over 3 jaar opnieuw aan hoef te beginnen. Ik denk dat meer als 500pk bovendien flink overkill is voor deze auto. 500pk met dit gewicht....
Hehe, mijn abs pomp ligt ook ergens op een plank ja, inclusief beugels

Het past er opzich wel langs, maar het ding zal op die plek ook bloedheet worden.
Brandstofleidingen zijn ook een leuke, want daar zit straks ook een uitlaat in de weg (die van mij lopen nu naar de stabilisatorstang en van daaruit naar boven met wat hittebestendige sokjes dr omheen)
Punt wat betreft de uitlaat was ook meer: met een paar kortere headers (collector bij het schutbord ipv ergens bij de versnellingsbak) zal dat ding ook z'n vermogen halen als je de locatie van het X-stuk een beetje gunstig kiest (en een iets krappere powerband is niet zo erg bij een racer, want die is toch wel breed genoeg met een dergelijke inhoud)
Maar dat is wel enorm veel handiger om te maken en scheelt een bak qua grondspeling.