Incoming. Leuk design.
Nou, laat eens zien dantomgtr schreef: 18 dec 2018, 10:41 Die 44 mm Seiko die ik net heb gekocht oogt echt veel kleiner dan ik dacht.
?flieger schreef: 27 dec 2018, 10:07 Die inbraak is een grote grap. Net als de (voormalige) collectie van Burger.
No shitLijkt wel alsof de inbrekers precies wisten waar ze moesten zijn
Shitdvh schreef: 27 dec 2018, 11:36No shitLijkt wel alsof de inbrekers precies wisten waar ze moesten zijn
Dat
No shit detective Sherlock.....Deze werkwijze geeft mij een signaal dat de daders wisten hoe ze de zaak binnen konden komen en hoe deze er van binnen uitziet", aldus Vullers.
(...)
(...)
De privédetective werpt regelmatig zijn professionele blik op dit soort zaken en weet hoe juwelendieven te werk gaan. "De daders hebben wat mij betreft twee opties als het gaat om de buit. In dit geval kunnen ze zo snel mogelijk van de klokjes af willen, maar mensen die het kopen weten dat het gestolen spul is. Zij gaan er dan ook niet mee te koop lopen."
(...)
Dat de daders zelf met de peperdure klokjes rondlopen lijkt de Roermondenaar sterk. "De overvallers stelen soms op bestelling, maar lopen zelf niet met de horloges rond.
Gebruikers op dit forum: MParallel en 32 gasten