Precies 50/50!!! Zelf gewogen op de weegbrug 8)
En voldoet aan alle andere voorwaarden volgens mij

ow wacht, het gedeelte dat het geen bratwurst mocht zijn viel weg op het scherm van mn PDA

Volle tank van 50 liter, per wiel 335 kg (maximale verschil links/rechts en voor/achter was 2kg als ik erin zat), dus 1340 kg totaal met volle tank.GTRene schreef:wat weegt jou Z3 dan precies en hoever was de tank gevuld enzo?Fabian schreef:Z3 Coupe!
Precies 50/50!!! Zelf gewogen op de weegbrug 8)
En voldoet aan alle andere voorwaarden volgens mij
ow wacht, het gedeelte dat het geen bratwurst mocht zijn viel weg op het scherm van mn PDA
MX5 rijdt echt heel erg leuk.Macboy schreef:[img:1400:1050]http://www.roadstersway.com/images/stor ... da-mx5.jpg[/img]
Kees gaf als eerste antwoord en meteen goed![]()
![]()
Gefeliciteerd Kees !!! Jij mag van mij in een Audi S5 sturen !
Ik heb nog nooit in MX-5 gereden, maar schijnt echt zéér goed te rijden. Ben benieuwd naar de ervaringen.
Maakt Toyota tegenwoordig ook al MX5jes?Tomaz schreef:De 50/50 gewichtsverdeling klinkt trouwens wel interessant, maar is het ook zo heilig?
Denk even met me mee (even een theorie-momentje);
Toyota MX5; Sportieve auto´s volgens 50/50 gewichtsverdeling. Remt minder goed dan de Porsches omdat ze minder gewicht op de achteras hebben. Ze hebben echter wel achterwielaandrijving en een sperdifferentieël en zijn dus erg goed controleerbaar bij overstuur.
Ergo; Geschikt voor circuits met korte bochten en rallyrijden.
(hier ga ik gezeik mee krijgen)
Stiekum toch een bratwurst?Macboy schreef:Wat kan dit zijn? Welke auto heeft achterwielaandrijving, een ideale 50/50 gewichtsverdeling en is een 2 zits sportautootje ?
Waarom hoor je zo weinig over de auto die een perfect weggedrag heeft ?
Oh ja, hij hoort dus niet thuis in het Bratwursten gedeelte
Degene die het eerste raadt, mag van mij een uur sturen in een Audi S5.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, MarcH, SlowCo, Spinazie en 20 gasten