G-power M3 CSL versie

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
tom caubo
Berichten: 341
Lid geworden op: 28 feb 2007, 01:16
Locatie: schimmert(limburg)

G-power M3 CSL versie

Bericht door tom caubo » 29 jul 2007, 23:08


Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7209
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Bericht door Erik K. » 30 jul 2007, 00:01

Dat denk ik ook wel ja!

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40146
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 30 jul 2007, 07:40

Weegt die V10 nou meer dan de lijnmotor van de standaard CSL?

Aernoudt
Berichten: 3957
Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
Locatie: fwd sucks

Bericht door Aernoudt » 30 jul 2007, 08:33

De mannen van G-Power hebben wel meer van dit soort leuke ombouwkitjes in de aanbieding :lol:

Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat ! Lijkt me erg gaaf apparaat om eens een stukje mee te rijden.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Bericht door GTRene » 30 jul 2007, 11:23

damn wat staat hem dat goed onder de motorkap, en kijk eens nu 2 mooie luchtinlaten in de bumper 8)

[img:800:533]http://www.g-power.de/uploads/pics/m3csl01.jpg[/img]

En tjonge die 20 inch staan hem ook erg goed, wordt wel moeilijk om te zien of je band zacht is met dat platte rubber...

[img:800:533]http://www.g-power.de/uploads/pics/m3csl07.jpg[/img]

Vind ik hem geslaagd = Jaaaaa

Heeft het een hoog I want one too gehalte? = Jaaaaaaaa

550pk in de M3 CSL jummie, nice combo, en in 4.2sec naar de 100 en een top van 335km/h lijkt me ook voldoende, nee inpakken hoeft niet, ik neem hem zo wel mee :lol:

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22502
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Bericht door Niels » 30 jul 2007, 12:33

Jammer dat ze het bij een CSL hebben gedaan waar BMW grootse moeite heeft gedaan om op bepaalde plaatsen gewicht te besparen om zodoende een perfecte balans te creeeren :? Gooien ze er vervolgens een dikke motor in :shock:

Tuurlijk een superwagen maar ik vind het eigenlijk doodzonde. Pak dan gewoon een M3 :wink:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Bericht door GTRene » 30 jul 2007, 13:04

Niels schreef:Jammer dat ze het bij een CSL hebben gedaan waar BMW grootse moeite heeft gedaan om op bepaalde plaatsen gewicht te besparen om zodoende een perfecte balans te creeeren :? Gooien ze er vervolgens een dikke motor in :shock:

Tuurlijk een superwagen maar ik vind het eigenlijk doodzonde. Pak dan gewoon een M3 :wink:
Dat ben ik wel wat met je eens, feit blijft natuurlijk je bespaart wel wat gewicht en er zitten al vele leuke standaard lichte dingen op zo'n CSL.

Ik denk echter dat de motor die hierin zat of in de soep gedraaid werd en er dus toch al iets ingrijpends moest veranderd worden? of de motor die hieruit kwam goe verkocht kon worden om ergens anders ingebouwd te worden door G-power en deze klant graag wat anders/meer wilde?? ben benieuwd wat de eigenaar ervan vind in deze staat :shock: en ben tevens benieuwd wat het grapje totaal kost zo'n V10 inbouwen compleet en op TUV, trouwens als je oude spul nog goed is kun je dat vaak weer door verkopen of van de prijs aftrekken.

Gebruikersavatar
Jorrit
Berichten: 605
Lid geworden op: 16 dec 2006, 20:23

Bericht door Jorrit » 30 jul 2007, 20:28

Op de ring rijd ook een CSL rond met een compresor, die produceert de zelfde cijfers

Aernoudt
Berichten: 3957
Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
Locatie: fwd sucks

Bericht door Aernoudt » 30 jul 2007, 21:00

Jorrit schreef:Op de ring rijd ook een CSL rond met een compresor, die produceert de zelfde cijfers
Maar dan zonder de sound en het toerenbereik ;) Wat niet wegneemt dat ook die motor + compressor niet te versmaden zijn :)

Gebruikersavatar
Jorrit
Berichten: 605
Lid geworden op: 16 dec 2006, 20:23

Bericht door Jorrit » 31 jul 2007, 09:36


Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13426
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Bericht door Tristan » 31 jul 2007, 09:58

Jorrit schreef:Klinkt anders best goed

http://loaded.se/default.asp?c=movies&a=&n=&id=43
Klinkt zelfs beter dan de V10. :P

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Bericht door GTRene » 31 jul 2007, 10:12

damn wat loopt dat goed en wat een wegligging heeft dat ding :shock:

geen wonder dat de standaard M3 CSL een tijd kan rijden van 7.50 op de ring, welliswaar met de semislicks? maar toch banden die bij de M3 zitten, erg knap.

Gebruikersavatar
Daniel
Berichten: 1030
Lid geworden op: 28 aug 2006, 07:23
Locatie: Hilversum

Bericht door Daniel » 31 jul 2007, 11:57

Aernoudt schreef:De mannen van G-Power hebben wel meer van dit soort leuke ombouwkitjes in de aanbieding :lol:
Ja...je kan een een tot 7.1l vergrootte V12 van de 760Li in 5- of 6-serie laten lepelen, en ook in de X3 :shock: Heb je wel maar 530 pk. Of de M5 V10 met 620 pk in de 1-serie. Gekken.

Gebruikersavatar
frank de jonge
Berichten: 9950
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
Locatie: Erica

Bericht door frank de jonge » 31 jul 2007, 20:23

Dat geluidje zit ongeveer ook in de M3 van Albert :P

Klinkt best wel apart :D in de hoge toeren
Doet je gewoon zeer aan de kop :P

Gebruikersavatar
InjectTheVenom
Berichten: 4264
Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
Locatie: Import-Limburger

Bericht door InjectTheVenom » 31 jul 2007, 21:29

Daniel schreef:Of de M5 V10 met 620 pk in de 1-serie. Gekken.
*murmelt zachtjes iets over This thread is worthless without pictures :shock: *..

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 13003
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Bericht door MartijnGizmo » 01 aug 2007, 00:17

Geen plaatjes, maar hier staat het wel: http://www.g-power.de/759.html?&L=0

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Bericht door GTRene » 01 aug 2007, 00:27

Martijn Koevoets schreef:Geen plaatjes, maar hier staat het wel: http://www.g-power.de/759.html?&L=0
Ja ze bieden daar leuk spul aan, weet iemand wat dat kost zeg een V10 in een Z3 coupe of 1 serie bouwen? ben ik wel benieuwd naar.
je zou maar voor de 620pk versie gaan :shock: dan mag je wel wat verstevigen lijkt me, maar tjonge wat een lekker snoepje krijg je dan... en schakelen via het stuur en auto tussengas met terug schakelen , wel handig als je net als ik niet zo'n heel and toe figuur bent maar wel van lekker doorrijden houd als je hem eens uitlaat :twisted:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bart //M, Google [Bot], JdvPolo, matthyssie, Zed240 en 17 gasten