Het lijkt allemaal wat donker, de auto's springen er zo wel lekker uit.
Je bent je er van bewust dat op maar 1 foto het kenteken verwijderd is?
Dat klopt, die foto ben ik wel een poosje mee zoet geweest en dat kwam niet alleen door dat logo.Eric Z schreef: 13 sep 2018, 23:45 Zie nu dat je wel meer hebt gedaan aan de 1e foto, daar vliegt ook nog een logo door de lucht.
Ik meld me net als Opa ook wel aan als kandidaat. Ben absoluut geen pro, maar heb wel een camera en vind fotografie een prachtige hobby. Helaas heb ik geen mogelijkheden voor externe belichting o.i.d., dus de locatie en het beschikbare licht op moment van de foto moet goed zijn.Djessey schreef: 07 sep 2018, 10:53 Beste DF'ers uit de fotografiehoek. Wellicht kennen enkele van jullie mij van dit topic :
viewtopic.php?f=3&t=33459&start=450
Ik heb nu eindelijk mijn (eerste) raceauto af, welke ik aanstaand weekend kan ophalen van de bestickeraar. Deze is een hele week bezig geweest met plakken om zo mijn favoriete livery op de auto te krijgen (E36 GTR FINA).https://i.imgur.com/tlaQ1EF.jpg
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar iemand die eens mooie plaatjes van de auto wil schieten en die daar nog wel een leuke locatie voor weet. Uiteraard tegen een kleine vergoeding.
Wat zoek ik dan precies? Voor een bedrijf dat mij heeft geholpen met het spuiten van de auto wil ik hem groot op doek laten afdrukken, en uiteraard voor mijzelf in de garage. Iets wat me mooi lijkt is een simpele donkere achtergrond waardoor de kleuren van de auto er echt uitspringen, bijvoorbeeld https://i.imgur.com/hyGM9dX.png Uiteraard sta ik helemaal open voor andere ideeën.
Mocht je dus iemand weten, of zelf interesse hebben dan hoor ik dat graag.
Winnaar!! Prachtig
Dat kan hoor, het was die dag ook echt van dat druilerige, miezerige weer en dan hangt er natuurlijk toch een soort van watergordijn tussen je lens en je onderwerp.....afstand is ook best wel groot, want zoals gezegd allemaal met 200mm gemaakt en hoe groter de afstand, hoe meer water er tussen lens en onderwerp hangt.Godspeed schreef: 09 nov 2018, 20:18 De foto's lijkt allemaal redelijk zacht/soft, hoe je het wilt noemen.
Duidelijk, het weer helpt inderdaad niet mee. Ik vind foto's met wat meer contrast en soms zelfs overdreven scherpte vaak wel geinig ogen, maar smaken verschillen uiteraard!Opa schreef: 11 nov 2018, 13:19Dat kan hoor, het was die dag ook echt van dat druilerige, miezerige weer en dan hangt er natuurlijk toch een soort van watergordijn tussen je lens en je onderwerp.....afstand is ook best wel groot, want zoals gezegd allemaal met 200mm gemaakt en hoe groter de afstand, hoe meer water er tussen lens en onderwerp hangt.Godspeed schreef: 09 nov 2018, 20:18 De foto's lijkt allemaal redelijk zacht/soft, hoe je het wilt noemen.
Ik heb in PS al een groot gedeelte van de 'waas' weg gewerkt, maar vind zelf dat het ook een bepaalde sfeer van regen en slecht weer meegeeft, dus helemaal weghalen wilde ik het ook niet en dan worden de foto's weer erg hard/contrastrijk en daar hou ik zelf niet zo van, maar dat is ook gewoon een kwestie van smaak.
Dat de foto's hier op het forum zo klein worden weergegeven werkt ook niet echt mee vind ik.....heb je al wel op die link geklikt die onder foto 8 staat, ik vind zelf de grotere foto's helderder tonen.![]()
Ik heb een 70-200 F/4L en een 50mm 1.8 die ik zou kunnen gebruiken op een Fullframe.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], MParallel en 36 gasten