Rijdt vervelend mooi Bart. Wilde 'm snel weer in de verkoop doen. Twijfel nu.bartb schreef: 07 nov 2018, 13:44 Volgens het onderdeel nummer zijn dit de standaard dempers Hielke. Rijdt mooi he zo’n BMW![]()
Klopt, tussen standaard en de dempers van het sportonderstel zit niks.Hielke schreef: 07 nov 2018, 13:54Rijdt vervelend mooi Bart. Wilde 'm snel weer in de verkoop doen. Twijfel nu.bartb schreef: 07 nov 2018, 13:44 Volgens het onderdeel nummer zijn dit de standaard dempers Hielke. Rijdt mooi he zo’n BMW![]()
Bedoel je met standaard dempers dat ze non M zijn? Tussen standaard en M zit er niks?
Oh, ik was juist van plan 'm in het voorjaar over De Ring te flappen in de huidige staat
Haha, totdat je als sportieve rijder ongezien een F30 koopt omdat een Z4 E89 standaard zo strak is idd
F30 is natuurlijk ook veel fijnere daily, ik vind het een super fijne auto. Z4 valt bij mij dan ook in het rijtje “auto voor er bij”
Drifters zijn voor racelijnen wat anarchisten voor politiek zijnKnot schreef: 07 nov 2018, 16:02 Enne sub 9.. haha.. daar moet ik met 184pk, M onderstel en M remmen al best voor gaan zitten.
Welke software is dat, en hoe heb je dat gemeten? Datalogger?Hielke schreef: 07 nov 2018, 16:55Drifters zijn voor racelijnen wat anarchisten voor politiek zijnKnot schreef: 07 nov 2018, 16:02 Enne sub 9.. haha.. daar moet ik met 184pk, M onderstel en M remmen al best voor gaan zitten.
Met de Punto kon ik het vorig jaar al in 10 minuten BtG doen. Bergop kwam die op maximaal 125 km/h. Verwacht dat het BMW-tje daar wel 160 km/h gaat halen. Veel gratis tijd dus.
Remmen van de 118d zijn fenomenaal. Totaal andere orde dan de Punto (0,75g) en MX-5 (0,85g) Of ik nou tegen of in de ABS zit, ding remt gewoon 1G continue van 100 naar 0. En dat met standaard 205/55/16 Goodyear Efficientgrip run flats.
![]()
Het is idd ongelofelijk. Die dempers zitten er al 247.000 km onder. Maar toen met die Sierra in 1976 met fietspompen eronder maakte me dat ook al niks uitvester86 schreef: 07 nov 2018, 22:41 en mocht je het zeker willen weten: ff de laatste nummers van je VIN invullen op http://bimmer.work . Mocht daar geen optie sportonderstel staan dan is het gewoon standaard, en gezien de datum op de dempers is het ook de eerste montage en nooit vervangen geweest
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten