En 5 jaar terug waren ze duurder dan 2-3 jaar terug

Absoluut en lijkt me ook een mooi exemplaar voor de centen. Maar My Cars ligt stil, geen verkoop, gaan mogelijk doorstarten. Kortom, daar verwacht ik voorlopig niets van.Mike R32 schreef: 01 nov 2018, 18:37 Deze al gezien?
https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-m ... bc4ca4d0be
+1Mark 320iS schreef: 01 nov 2018, 16:41 De zaken die jij nu gezien hebt hoeven niets te betekenen, spatbord is gewoon aanleiding voor wat verder onderzoek, kan ook gewoon een kras zijn geweest. Aan mijn M3 is ook gespoten. Niet alle spuitwerk wordt gedaan om een of andere total loss schade te herstellen. Het interieur vind ik dan wel raar, maar ook dat kan prima verklaarbaar zijn. Ik vind het ook altijd wel een goede om bijv. naar de DOT waarde van de gordels te kijken, niet dat dat sluitend is, maar als er nieuwe gordels inzitten weet je meteen dat er wat aan de hand is.
Dan moet Bram kijken of de originele voorruit er nog in zit.......Mike R32 schreef: 01 nov 2018, 19:12 Misschien had de vriendin van de vorige eigenaar wel een grote passie voor naaldhakken. Weten wij veel. Goede aanvulling Vlokmans![]()
Zit zeker wat in. Laatste 2 jaar nauwelijks gereden, dus laatste 10.000 km gemaakt in 3 jaar. Maar dat interieur en de motorkap vragen absoluut om uitleg. Ik ben benieuwd mocht de AKK daar mogen, wat Procar ervan vindt.Niels schreef: 01 nov 2018, 19:20 Dat die M3 in Meppel al een tijdje staat is dus blijkbaar niet zonder reden. Tel ff mee:
Kilometerstand laatste 5 jaar niet traceerbaar...
Interieur vervangen.
Voorkant compleet gespoten.
Voor weinig kun je het risico nemen maar ik zou never het budget oprekken voor zo'n exemplaar. Je wil te graag, logisch maar waarom niet lekker ff wachten op My Cars? Je hebt de tijd, wees verstandig!
Je bent heel hardleers Bram, zeker na de vorige ervaring zou ik verwachten dat je veel maar dan ook veel verstandiger zou zijn. Ik heb liever jouw oude voor laten we zeggen 26k dan deze voor 33k. Beide liggen niet lekker in de markt dus dan beter de goedkoopste nemen....Bram schreef: 01 nov 2018, 19:32Zit zeker wat in. Laatste 2 jaar nauwelijks gereden, dus laatste 10.000 km gemaakt in 3 jaar. Maar dat interieur en de motorkap vragen absoluut om uitleg. Ik ben benieuwd mocht de AKK daar mogen, wat Procar ervan vindt.Niels schreef: 01 nov 2018, 19:20 Dat die M3 in Meppel al een tijdje staat is dus blijkbaar niet zonder reden. Tel ff mee:
Kilometerstand laatste 5 jaar niet traceerbaar...
Interieur vervangen.
Voorkant compleet gespoten.
Voor weinig kun je het risico nemen maar ik zou never het budget oprekken voor zo'n exemplaar. Je wil te graag, logisch maar waarom niet lekker ff wachten op My Cars? Je hebt de tijd, wees verstandig!
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Google [Bot], Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 4 gasten