DNRT
- Bert ///M3
- Berichten: 9353
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: DNRT
Lambo zou mijn keus niet zijn omdat ik denk dat er weinig expertise voorhanden is. Voor die Porsches en BMW enz is alles al uitgevonden.
Met die Lambo moet je dat zelf doen en als je wat stuk maakt word het snel een dure hobby denk ik.
Met die Lambo moet je dat zelf doen en als je wat stuk maakt word het snel een dure hobby denk ik.
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 24 aug 2018, 09:33
- Auto: Trabant
- Locatie: Oss
Re: DNRT
Ik dacht dat de DNRT was voor amateur coureurs staat nergens dat het betaalbaar moet zijn en waar de grens betaalbaar is.Luco schreef: ↑06 okt 2018, 22:39Een gt3 hoort er imho ook niet thuis, dnrt was en is bedoeld om betaalbaar een leuke competitie te hebben, als je met dit soort auto's tussen de sport gaat rijden zitten de andere constant in de spiegel te kijken.nicolaasr schreef: ↑06 okt 2018, 21:49Waarom dan? Wat is er anders aan een Lamborghini Gallardo dan een Porsche GT3 of een van de V8's die in de GT rijden?
No offence taken haha...
Ik vind het gewoon humor om de vreemde eend in de bijt te zijn, race voor mijn plezier niet om records te zetten. Wel vind ik het belangrijk om beter te worden dus hou wel ronde tijden bij.
We gaan ook naar de GT en niet de sport, buiten dat zegt de auto ook niks over de coureur
-
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33
Re: DNRT
Ook bij de DNRT zijn de budgetten heel verschillend, maar iedereen is daar vrij in.
En dat de sport/ supersport/ gt in een veld starten is een keuze van de organisatie, als er 30 GT auto's waren zou dat vast anders zijn.
Nog 7 nachtjes slapen en we gaan het weer meemaken.
En dat de sport/ supersport/ gt in een veld starten is een keuze van de organisatie, als er 30 GT auto's waren zou dat vast anders zijn.
Nog 7 nachtjes slapen en we gaan het weer meemaken.
- Lindsay155
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 01 okt 2018, 18:36
- Auto: Alfa 155 2.0 16V EVO ST2+
- Locatie: Almere
Re: DNRT
Doordat het zo 'betaalbaar' is qua inschrijven, denk ik dat het inderdaad zo is dat we in gecombineerde klassen rijden voor zover dat kan in aantal deelnemers per klasse. Soms met grote verschillen in auto's en rondetijden als volgt.
Ik vind het het mooi dat de DNRT ook een klasse maakt voor GT auto's als daarvoor de vraag groter begint te worden. Wat Nicolaasr zegt; de DNRT is voor alle amateur coureurs bedoeld, ongeacht hoeveel geld iemand in een auto stopt en met wat voor auto hij/zij mee wilt gaan doen. Eerlijke van de DNRT is dan natuurlijk ook dat hiervoor een klasse gemaakt wordt waardoor iedereen dusver een eerlijke kans krijgt in zijn/haar klasse voor punten/winst. Begrijpelijk dat deze klasse samengevoegd wordt met een andere klasse, aangezien er gewoon weinig ruimte meer is op het tijdschema voor nog meer aparte klasses.
Begrijpelijk ook uiteraard dat het voor de auto's met een langzamere rondetijd, nu het gevoel krijgen volop in de spiegels te moeten kijken. Mijn visie is dat de DNRT een one big family is waarmee we samen goedkoop kunnen racen op de baan en plezier kunnen hebben voorop staat, en hierbij ook een beetje geven en nemen in zit.
Wij rijden nu als voorbeeld altijd samen met de Volvo's. Qua tijden zitten hier ook grote verschillen in. Na een ronde of 3 a 4 dan komt onze kopgroep alweer bij hun en dan rijdt het ook kriskras door elkaar en flink bij elkaar in de weg af en toe.
Ik vind het het mooi dat de DNRT ook een klasse maakt voor GT auto's als daarvoor de vraag groter begint te worden. Wat Nicolaasr zegt; de DNRT is voor alle amateur coureurs bedoeld, ongeacht hoeveel geld iemand in een auto stopt en met wat voor auto hij/zij mee wilt gaan doen. Eerlijke van de DNRT is dan natuurlijk ook dat hiervoor een klasse gemaakt wordt waardoor iedereen dusver een eerlijke kans krijgt in zijn/haar klasse voor punten/winst. Begrijpelijk dat deze klasse samengevoegd wordt met een andere klasse, aangezien er gewoon weinig ruimte meer is op het tijdschema voor nog meer aparte klasses.
Begrijpelijk ook uiteraard dat het voor de auto's met een langzamere rondetijd, nu het gevoel krijgen volop in de spiegels te moeten kijken. Mijn visie is dat de DNRT een one big family is waarmee we samen goedkoop kunnen racen op de baan en plezier kunnen hebben voorop staat, en hierbij ook een beetje geven en nemen in zit.
Wij rijden nu als voorbeeld altijd samen met de Volvo's. Qua tijden zitten hier ook grote verschillen in. Na een ronde of 3 a 4 dan komt onze kopgroep alweer bij hun en dan rijdt het ook kriskras door elkaar en flink bij elkaar in de weg af en toe.
-
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 24 mei 2010, 16:11
Re: DNRT
Ik vind het een mooi iniatief om met de Lambo mee te doen bij dnrt.
Mijn mening is dat iedereen welkom is en bijzondere auto's zijn zeker een aanwinst.
Ik ga volgend jaar met mijn e46 het in de SuperSport proberen denk ik.
De GT klasse is te hoog gegrepen.
Mijn mening is dat iedereen welkom is en bijzondere auto's zijn zeker een aanwinst.
Ik ga volgend jaar met mijn e46 het in de SuperSport proberen denk ik.
De GT klasse is te hoog gegrepen.
-
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33
Re: DNRT
Dat is mooi want in de supersport kunnen ze ook wel wat meer competitie gebruiken,
Ik hoorde dat de sportklasse vroeger ook een eigen start had, mij boeit het gemengd starten niet zo maar voor de wedstrijd is het soms wel lastig wie nou in welke klasse rijdt.
Ik hoorde dat de sportklasse vroeger ook een eigen start had, mij boeit het gemengd starten niet zo maar voor de wedstrijd is het soms wel lastig wie nou in welke klasse rijdt.
-
OnlineLuco
- Berichten: 27989
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
-
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: 04 apr 2007, 06:50
- Locatie: GroeneHart
Re: DNRT
Leuk (promo)filmpje van RTL autowereld MaX5 finale races
https://www.rtl.nl/video/876f64ec-7117- ... xLHcCLyTM0
https://www.rtl.nl/video/876f64ec-7117- ... xLHcCLyTM0
- Erik dB
- Berichten: 2470
- Lid geworden op: 06 mei 2006, 04:16
- Locatie: Amsterdam
Re: DNRT
Gaaf! Ik wil mijn circuitaspiraties volgend jaar maar eens wat stof afblazen. Licentie verlopen en de e36 328i staat al 2 jaar in de stalling, maar beide is op te lossen. Ik zie net dat mijn laatste trackday op CPZ met de e36 in 2012 was , toen reed ik 2:10 op Bridgestone RE050A in een e36 die iets gestript is (maar nog wel voorzien van open dakje).
Of wellicht voor arrive & drive gaan in een leuke klasse? Ik heb helaas chronisch weinig tijd met 2 jonge dochters en een drukke baan, dus tips en suggesties zijn welkom. Voordeel is wel dat ik tegenwoordig met 10 minuten van huis op CPZ sta
Of wellicht voor arrive & drive gaan in een leuke klasse? Ik heb helaas chronisch weinig tijd met 2 jonge dochters en een drukke baan, dus tips en suggesties zijn welkom. Voordeel is wel dat ik tegenwoordig met 10 minuten van huis op CPZ sta
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 24 aug 2018, 09:33
- Auto: Trabant
- Locatie: Oss
Re: DNRT
Die MX5 heb ik in het echt gezien die stond laatst bij Intrax toen ik de lambo daar afgooideNSXRS schreef: ↑22 okt 2018, 23:21 Leuk (promo)filmpje van RTL autowereld MaX5 finale races
https://www.rtl.nl/video/876f64ec-7117- ... xLHcCLyTM0
leuke auto om te zien
-
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33
Re: DNRT
Als je tijd tekort hebt is arrive/drive wel een goeie optie, CC racing heeft een lading e30's voor de E30 cup, lekker competatief.Erik dB schreef: ↑22 okt 2018, 23:42 Gaaf! Ik wil mijn circuitaspiraties volgend jaar maar eens wat stof afblazen. Licentie verlopen en de e36 328i staat al 2 jaar in de stalling, maar beide is op te lossen. Ik zie net dat mijn laatste trackday op CPZ met de e36 in 2012 was , toen reed ik 2:10 op Bridgestone RE050A in een e36 die iets gestript is (maar nog wel voorzien van open dakje).
Of wellicht voor arrive & drive gaan in een leuke klasse? Ik heb helaas chronisch weinig tijd met 2 jonge dochters en een drukke baan, dus tips en suggesties zijn welkom. Voordeel is wel dat ik tegenwoordig met 10 minuten van huis op CPZ sta
Als ik zie hoeveel tijd er in gaat zitten kan ik me voorstellen dat je daar voor kiest.
Ik kies er zelf voor het (samen met mijn zoons)allemaal zelf te doen maar dat kost je al je weekenden.
-
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33
Re: DNRT
Seizoen 2018 ligt inmiddels achter ons, samen met mijn zoon de 330i even onder handen genomen en een testdagje op CPZ achter de rug, klaar voor het nieuwe seizoen vooralsnog starten in de sport klasse en afhankelijk of er nog iets in de referentie tijden veranderd supersport.
-
OnlineLuco
- Berichten: 27989
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: DNRT
Nou jongens en meisjes, voordat je veiligheidsvoorzieningen gaat kopen bij ali express om wat te besparen, kijk maar eens goed
https://www.facebook.com/luis.monzonart ... 662461379/
Trouwens wel een mooie vorm in het stuur gekopt
https://www.facebook.com/luis.monzonart ... 662461379/
Trouwens wel een mooie vorm in het stuur gekopt
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: ErikS, Semrush [Bot] en 5 gasten