Wie gaat er zaterdag/zondag DNRT op CPZ rijden?

Ik ga de E36 328 zaterdag uitlaten, nog steeds op semi's, weet nog niet in welke klasse Tour of Sport/SuperSport/GT ..
Ik sta in Pitbox 3 met de Boer
De eerste race dit jaar op CPZ reed ik in de Tour en had ik geen training en kwali gereden en ben ik op semi's nog van plek 33 ofzo (laatste) naar plek 13 gereden in 2 races. Eerste race was droog. Tweede race regen. Snelste ronde was helemaal niets, alleen maar aan het inhalen.
De tweede race op Zolder reed ik constant 1:56/1:57 met 1:56:3 als snelste ronde in de race. Hier ben ik als achtste na race 2 gefinished inclusief een spin en auto die niet gelijk startte. Hier waren natuurlijk wel veeeel minder rijders. SuperSport/Sport/Tour en zelfs verdwaalde 944 Porsches reden in 1 klasse. Totaal wel iets van 35 auto's aan de start
Heb wat tijden vergeleken en alle auto's (voornamelijk E36) die dezelfde tijd op Zolder hebben gereden die zitten op CPZ op de 2:00/2:02. Motor vermogen was allemaal wel ongeveer hetzelfde. Uitdaging is toch dat ik vooral op Zolder alleen maar wagens op Slicks om mij heen heb gezien. Ook al die E36's.
Ik geloof alleen nooit dat ik de 2:00/2:02 CPZ tijden met de huidige setup ga halen. laten we eerst maar kijken om de 2:05 aan tikken.
Aangezien aankomend weekend Sport, SuperSport en GT gecombineerd wordt is het een beetje kansloos om met wagens die 1:50 tot dik onder de 2 minuten rijden

Nachtje over dromen nog wat ik ga doen