Probeer er deze week wel een foto van te maken als ik de andere 2 maak, maar ik heb eigenlijk alleen de uitsparingen voor de remklauw en de uitsparingen voor de bevestigingsoren op de fusee met de freesbank gedaan, de rest zoveel mogelijk met de afkortzaag/lamellenschijf omdat dat veel sneller gaat (en toch niet zo nauwkeurig hoeft)TLRS schreef: 02 okt 2018, 16:36 Heb je plaatjes van de brackets? Ben toch wel benieuwd hoe ze uit zo'n bamifreesmixer komen..
Denk dat ik 'm gewoon hou, het is nl best een fijne kolomboormachine.Tristan schreef: 02 okt 2018, 16:48 LOL....freesbank kopen om het zelf dan maar te maken en daarna weer verkopen. Heerlijk!![]()
![]()
Maar wel een prima motivator lijkt me!
Klopt, dat is ook de voornaamste reden dat ik het heb gedaan
Hoe dan ook goedkoper en ik hoef niet te zeuren over niet kloppende proceduresindobesar schreef: 22 okt 2018, 09:42 Hahah geweldig weer! Dit is bijna complexer dan een field upgrade!![]()
En je hoeft niet bang te zijn voor een over ijverig persoon die een near miss rapporteert als je thuis in de garage bezig bent.Harrie D schreef: 21 okt 2018, 22:12 Hoe dan ook goedkoper en ik hoef niet te zeuren over niet kloppende procedures![]()
Lol!Schnor schreef: 07 nov 2018, 16:00En je hoeft niet bang te zijn voor een over ijverig persoon die een near miss rapporteert als je thuis in de garage bezig bent.Harrie D schreef: 21 okt 2018, 22:12 Hoe dan ook goedkoper en ik hoef niet te zeuren over niet kloppende procedures![]()
![]()
Ik ben benieuwd naar je luchtinlaat.![]()
indobesar schreef: 22 okt 2018, 09:42 Hahah geweldig weer! Dit is bijna complexer dan een field upgrade!![]()
Zaterdag/zondag, tomato/potatoHarrie D schreef: 08 nov 2018, 15:34 Zal morgen (Taiwanese tijd) wel eens wat foto's uploaden, mits ik het niet vergeet.
Deze mentaliteit heb je volgens mij bij je hele project? En ik vind het helemaal mooi.Waarom ? Omdat het al 2 jaar in de garage ligt en ik ook niet wist wat ik er anders mee moest....
Gebruikers op dit forum: Bakker, Bokkepoot, Haantje, Joost H., Kocheler, Mil0, Semrush [Bot], Vanreijmersdal, Yannik Schmidt en 1 gast