Horloge / Horloges topic
-
Re: Horloge / Horloges topic
Hmm, die wil ik denk ik wel binnenkort David.
Uiteraard voor dezelfde schijt prijs die jij hebt gekregen.
Uiteraard voor dezelfde schijt prijs die jij hebt gekregen.

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ja da's een mooie klok. Is dat een door jou gemaakte foto David?
Adhv hoe de wijzers 'perfect' staan heb ik mijn twijfels:-)
Adhv hoe de wijzers 'perfect' staan heb ik mijn twijfels:-)
- dvh
Ja ik heb een keer de moeite genomen om de wijzers goed te zetten Robin
@Erik. Hij zit nog half in de stickers en blanko NL-pas... echt nieuw nog dus ^^
34mm!
Maar goed draagbaar op een 17/17.5cm pols

@Erik. Hij zit nog half in de stickers en blanko NL-pas... echt nieuw nog dus ^^
34mm!
Maar goed draagbaar op een 17/17.5cm pols
-
- Auto: Trabant
Heb persoonlijk een Rolex Submariner (2017) die ik dagelijks draag. Daarnaast een IWC da Vinci uit 2007 Breitling Chronomat met een rouleaux band.
afgelopen Dec had ik nog een wit gouden Chopard happy sport diamonds gekocht op een veiling (kom er alleen niet meer vanaf voor normaal geld) Ding is getaxeerd en hoogste bod is ongeveer 20% van de getaxeerde waarde (om een indicatie te geven was 74950 euro nieuw)
Wil nog graag een platina Daytona
afgelopen Dec had ik nog een wit gouden Chopard happy sport diamonds gekocht op een veiling (kom er alleen niet meer vanaf voor normaal geld) Ding is getaxeerd en hoogste bod is ongeveer 20% van de getaxeerde waarde (om een indicatie te geven was 74950 euro nieuw)
Wil nog graag een platina Daytona
- dvh
Chopard is nou niet bepaald een courante klok.
En taxatiewaarde zegt niks/heb je niks of weinig aan.
Proberen op chrono24 te verkopen omdat internationaal wat meer kans bied.
Edit: zit even snel te kijken. Damesmodel toch?
Duurste op chrono zitten rond de 50k. Nieuw. Dames horloges is zo'n kleine markt.
Die ga je niet ruilen voor een platina Daytona vrees ik

En taxatiewaarde zegt niks/heb je niks of weinig aan.
Proberen op chrono24 te verkopen omdat internationaal wat meer kans bied.
Edit: zit even snel te kijken. Damesmodel toch?
Duurste op chrono zitten rond de 50k. Nieuw. Dames horloges is zo'n kleine markt.
Die ga je niet ruilen voor een platina Daytona vrees ik
-
Oeh leuk ding. Is hij al sold out?:)
https://www.hodinkee.com/articles/omega ... ed-edition
https://www.hodinkee.com/articles/omega ... ed-edition
- dvh
Goede vraag. Geen idee. Wel hoop kritiek van 'weer een limited'. Kast (en maat 39.5mm) vind ik wel erg leuk.
- Luco
in italie liggen er zat geloof ikRobin schreef: 30 aug 2018, 12:05 Dat is duidelijk, maar bijna 20k is ook t uiterste. Ik denk kop eraf 16k snel tot nieuw 17.5k als je onderhandelen gaat. Is nog te gek voor woorden qua boven list en in productie en wereldwijd niet zozeer superschaars. Een beetje de 911R van de horloges:)

Plaats ff paar fototjes Robin

- WJ
Mooie klok die Speedmaster!
Ik ben helemaal weg van die Tudor Heritage Black Bay.

Wat een klok

Wat een klok
-
Hopelijk volgend jaar in het blauw. Dan komt deze hier ook in de collectie.WJ schreef: 07 sep 2018, 20:12 Mooie klok die Speedmaster!
Wat een klok
Voor nu op zoek naar een dealer die een 36mm en 40mm oris big crown pointer date heeft liggen. Lastige keuze zo vanaf een plaatje.
-
V Baal in Nijmegen misschien?
-
Ja meer dan zat Rolexen, Panerai, Lange. Maar op de foto's die jij mij stuurde zie ik geen Daytona:)Luco schreef: 07 sep 2018, 19:56in italie liggen er zat geloof ikRobin schreef: 30 aug 2018, 12:05 Dat is duidelijk, maar bijna 20k is ook t uiterste. Ik denk kop eraf 16k snel tot nieuw 17.5k als je onderhandelen gaat. Is nog te gek voor woorden qua boven list en in productie en wereldwijd niet zozeer superschaars. Een beetje de 911R van de horloges:)
Plaats ff paar fototjes Robin![]()
- Luco
zal er vast gelegen hebben , lol.
waren er ook zoveel.
waren er ook zoveel.
- dvh
Hier nog een mooie pre-ceramic Daytona uit Italië:
https://www.chrono24.nl/rolex/daytona--id8521407.htm
^_^'
https://www.chrono24.nl/rolex/daytona--id8521407.htm
^_^'
-
Dus een van de allerlaatste non ceramics, die tóch 17 jaar(vanaf 2000 toch productiestop Zenith Caliber in Daytona?) in productie is geweest.
Ik vraag ook gewoon dan hoppa 33k voor m'n SD4K, 3 jaar in productie, en in mijn ogen een veel mooier(esthetisch) horloge dan een pre ceramic Daytona:))))
Ik vraag ook gewoon dan hoppa 33k voor m'n SD4K, 3 jaar in productie, en in mijn ogen een veel mooier(esthetisch) horloge dan een pre ceramic Daytona:))))
- Luco
@Robin, die ene rolex op de foto van 23,5 k is dat een normale prijs of kan je daar nog wat aan verdienen?
die lange van 44k pffffffffffffffffffffffff wel mooi.
die lange van 44k pffffffffffffffffffffffff wel mooi.
- dvh
Sd4k is top. Gaafste sub. Enige schoonheidsfoutje is de endlinkschakel die nét niet helemaal mooi aansluit. Maar persoonlijk vind ik het absoluut niet storend. De nieuwe 43mm vind ik niks.. heb 'm om gehad. Dat is hem niet. Rode tekst te gemaakt. De endlink sluit perfect maar oogt gewoon wat breed/te glad door de grotere diameter. De wijzerplaat oogt veel minder gedrongen.. wat ik niet positief vind.Robin schreef: 08 sep 2018, 08:48 Dus een van de allerlaatste non ceramics, die tóch 17 jaar(vanaf 2000 toch productiestop Zenith Caliber in Daytona?) in productie is geweest.
sd4k < houden. pre-ceramic is ook erg fraai. Maar dan zit je weer met een veel minder fijne sluiting v/d band. En geen maxi-wijzerplaat.
Vind hem absoluut leuker dan een stalen Daytona. Maar de Daytona mag nu in de kluis het verlies goed gaan maken van mijn yachtmaster. En daar is de Daytona wel weer goed in...

Heb nu als daily de OP olive om. Die tzt weer een keer ingeruild gaat worden op een ander leuk horloge.
@Luco.. als je die van 23k koopt kun je de komende 5 jaar nog even niet denken aan winst maken. En je moet hem in de stickers/kluis laten liggen.
-
Die eindlinkschakel had ook 'n draagcomfortfunctie meen ik ergens gelezen te hebben?
Er is mij eens een 'manco' betr de dial layout van de SD4K/116600 ter ore(oge?)gekomen:
Het datumventer zit teveel naar het midden(datumschijf diameter) en had esthetisch meer naar de buitenkant moeten/mogen zitten, maar dan loopt de linkerkant venstertje weer niet bijna symetrisch met de tegenoverliggende index van de '9' die ook een bepaalde lengte heeft. Volgt u hem nog?:)
Daytona(any) is natuurlijk geweldig, maar de pre C die ik had(jaar of 10 terug?) met zwarte dial, vond ik lookswise een beetje Seiko chrono van 299,-:)
Er is mij eens een 'manco' betr de dial layout van de SD4K/116600 ter ore(oge?)gekomen:
Het datumventer zit teveel naar het midden(datumschijf diameter) en had esthetisch meer naar de buitenkant moeten/mogen zitten, maar dan loopt de linkerkant venstertje weer niet bijna symetrisch met de tegenoverliggende index van de '9' die ook een bepaalde lengte heeft. Volgt u hem nog?:)
Daytona(any) is natuurlijk geweldig, maar de pre C die ik had(jaar of 10 terug?) met zwarte dial, vond ik lookswise een beetje Seiko chrono van 299,-:)
- dvh
Vind hem nu veel leuker dan toen. Zeker nu alles ceramisch is/wordt is dit wel een fris klokje zo met witte plaat.
Maar heb/hou hem vooral even als soort van spaargeld. De OP is het dagelijkse klokje. For now.
Maar heb/hou hem vooral even als soort van spaargeld. De OP is het dagelijkse klokje. For now.
-
Maar die zit nog in de stickers....dvh schreef: 08 sep 2018, 11:58 Vind hem nu veel leuker dan toen. Zeker nu alles ceramisch is/wordt is dit wel een fris klokje zo met witte plaat.

Uit de stickers bied ik 3500.

- dvh
Als we het verschil delen + een fles wijn dan ben je vanmiddag nog welkomErikS schreef: 08 sep 2018, 12:36Maar die zit nog in de stickers....dvh schreef: 08 sep 2018, 11:58 Vind hem nu veel leuker dan toen. Zeker nu alles ceramisch is/wordt is dit wel een fris klokje zo met witte plaat.
Maar heb/hou hem vooral even als soort van spaargeld. De OP is het dagelijkse klokje. For now.![]()
Uit de stickers bied ik 3500.![]()
![]()

-
- WJ
Vary nice