Toevallig een N47 blok? Of is het niet de distributieketting die het begeven heeft?
Dat is wel een geluk bij een ongeluk!Jan Terwolde schreef: 16 aug 2018, 16:49 Moet wel zeggen dat ik erg blij was met de hulp van Peter!!! (van df) Zowel met zijn contacten daar als voor het halen/brengen en het kosteloos mogen overnachten bij ff am ring. En dat terwijl je aan een kostenloos evenement mee doet.
Injectoren. De injectoren zijn nog wel geld waard. In de *23d en *25d zitten dezelfde injectoren als de *35d en *40d. Ik wou voor mijn 520d (N47D20) een grotere turbo voor meer pk's alleen waren de injectoren de bottleneck. En deze injectoren waren redelijk schaars en prijzig.Jan Terwolde schreef: 16 aug 2018, 16:23
20d of 25d motor zit weinig verschil tussen behalve een extra turbo toch? Prijzen lopen ook niet echt uiteen volgens mij dus zie niet echt een reden.
Echt klote zeg, weet je toevallig welke olie er in zat?Jan Terwolde schreef: 16 aug 2018, 16:26 Dacht goed voorbereid op tourtocht te gaan met zo'n nieuwe auto met net nieuw 4xmichelins, b16 onderstel en ebc remmetjes..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten