Ik geloof er geen snars van. Begrijp ook niks van die euforie bij velen nu Red Bull naar Honda overstapt. Waarop baseren ze dat vertrouwen? Op de prestaties en betrouwbaarheid van Honda van de afgelopen jaren? Vreemde gevolgtrekkingen dan.Tom schreef: 30 jul 2018, 12:38 Overigens geloof ik niet dat volgend jaar met Honda alles ineens prima is, maar ik heb meer vertrouwen in hun engineers en dat zij wel een motor kunnen leveren die qua betrouwbaarheid en vermogen naast Ferrari en Mercedes kan staan.
Je kon ook onmogelijk van Renault verwachten dat ze het tegen de Duitse en Italiaanse reuzen in de automotive branche konden opnemen met de huidige regelgeving. Had Max die fouten van het begin van het seizoen niet gemaakt en hadden ze vol op de samenwerking met Renault blijven inzetten (met de nieuwste onderdelen dus) dan zag het plaatje er nu heel anders uit. Dan deden ze nog steeds met Mercedes en Ferrari mee om het kampioenschap. Dat zie ik volgend jaar zeker niet gebeuren.
Hindert niks, ik ben F1 fan. Jammer dat Max niet meer kan meestrijden, maar ook niet meer dan jammer. Heb vwb stijl en prestaties meer met Hamilton en Ricciardo.