Heeft overigens niks met jouw (prachtige, dat wel...) 4C te maken.
De herkomst van mijn afkeer voor dit merk ligt in de privésfeer, te lang verhaal om uit te leggen. Maar ik ga, bij wijze van, liever op de fiets

Haha, je begrijpt natuurlijk wel dat je ons nu veel te nieuwsgierig maakt!Arthur schreef: 16 mei 2018, 10:18 Nee hoor, daarom zeg ik; heeft niks met BMW te maken. Er is nl maar 1 merk waar ik helemaal nooit in gezien wil worden, dan rijd ik nog liever een Franse auto.
De herkomst van mijn afkeer voor dit merk ligt in de privésfeer, te lang verhaal om uit te leggen. Maar ik ga, bij wijze van, liever op de fiets![]()
Arthur schreef: 16 mei 2018, 10:18 Nee hoor, daarom zeg ik; heeft niks met BMW te maken. Er is nl maar 1 merk waar ik helemaal nooit in gezien wil worden, dan rijd ik nog liever een Franse auto.
De herkomst van mijn afkeer voor dit merk ligt in de privésfeer, te lang verhaal om uit te leggen. Maar ik ga, bij wijze van, liever op de fiets![]()
Hahaha, datzelfde heb ik met Citroën, is naar mijn idee ook meestal een apart slag, die vaak ook totaal geen haast hebben in het verkeer en dan druk ik me nog heel netjes uit.RS-Ron schreef: 20 mei 2018, 11:23Arthur schreef: 16 mei 2018, 10:18 Nee hoor, daarom zeg ik; heeft niks met BMW te maken. Er is nl maar 1 merk waar ik helemaal nooit in gezien wil worden, dan rijd ik nog liever een Franse auto.
![]()
![]()
Dat heb ik een beetje met Volvo.... ik ben tegen teveel Volvorijders aangelopen die zo intens van mijn rijvoorkeur en levensopvattingen afweken dat ik dat met het merk Volvo ben gaan associëren....
![]()
![]()
![]()
is onzin natuurlijk maar voor mij geen Volvo.
Was ook weer heerlijk om daar te rijden. Eindelijk mijn 1e rondjes van dit jaarAlfata schreef: 24 jul 2018, 09:45 @Mark
Absoluut! En wat een gave GTR zeg! Fantastisch. Jammer dat ik te laat was om jouw ronde te zien!
Toevallig! Op welk deel van de baan had je mij gespot?Philipoo schreef: 24 jul 2018, 15:58 Aah ik heb je ook zien staan bij de ring van het weekend! Hij viel me gelijk al op, cool apparaat! Je ging ook met goeie vaart de baan over!
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, jvb, Richardt., WillemBoer en 13 gasten