Mijn auto ongewenst op de foto, geflits vanavond aaaaargh

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Mijn auto ongewenst op de foto, geflits vanavond aaaaargh

Bericht door GTRene » 22 jul 2007, 04:52

:cry: rijd ik daar minimaal 2x per week langs, weet de flitskast te staan maar met die stomme denkkop vergeet ik het soms, affijn, ik wilde vanavond ff uit in Enschede, net buiten Almelo richting snelweg stan stoplichten(dubbele baan) hij staat net op groen en ik zie brede achterlichten en denk ow...snelle BMW ofzo :twisted: dus hup misschien leuk voor volgende stoplicht :idea: maar moest ff aangassen want licht sprong op oranje, en met de Hartge is 3 sec gas erop ipv 80 al snel 120 ofzo en ik wist van die kamera maar dacht ff alleen rood licht en het was net orange dus geen probleem...flits flits...oooooooow aaaaaaaaaaaaaargh k*t helemaal vergeten ook voor snelheid door middel van de lussen in de weg...weet niet precies hoe hard ik reed maar ik liet gas los en denken en keek stond ie nog op iets rond de 110 in elk geval veels te hard...baal baal...

Door dat ik een beetje geergerd werd daardoor trapte ik daarna ff helemaal het gas in, brullen met die beer aaaaaaaaaaargh dat deed me al iets beter voelen....

Later werd de pijn nog meer verzacht door 2 mooie stukjes rijden tegen/met een snelle Volvo station zo'n sportding, maar hij haakte snel af, terwijl ie kort op me ging zitten en ernaast wilde :lol: dus ik dik uitlopen en noem maar geen snelheid :oops: toen in de stad, voor me reed een snelle Golf met dubbele uitlaat en aangepast en daarvoor een auto die maar 40 reed ofz erg traag voor die brede weg, dus ik dacht ik zal ze hier ff voorbij gaan, maar die golf dacht hetzelfde en stoof naar links volgas, dus ik rekenen en dacht die pak ik beide, de golf die slome en ik voorbij beide terwijl de golf voluit ging, dat vond ie niet leuk :lol: toen ging ie achter me staan ff daarna bij stoplicht en zag hem balen en teleurgesteld ofzo? anyway, wij links de tunnel in en ikke lekker op het gas(heerlijk geluidje) en hij kort daarachter zo van ik ga een stukje proberen met je mee te komen, dus wij de bocht door en ik voluit van 2 naar 3 en toen wer rustig want daar moest je rustig rijden, maar liep toch fors op hem uit, en toen was hij ineens toch lekker sportief en seinde met z'n lampen toen ie rechtaf sloeg zo van, thx was toch ff gaaf ofzo, dus al met al die 2 leuke ff leuke ontspannende zaken deden me de flits en boete die ik zal krijgen ff vergeten...

Wim te Riet
Auto: Saab 9-3

Bericht door Wim te Riet » 22 jul 2007, 10:46

Da's balen René... Voortaan 't koppie er op dat punt toch maar weer bij houden.

Ik heb ooit 't gas ingetrapt zonder in de gaten te hebben dat de pliesie achter me reed in een 2 liter Volvo 440.
Ik reed in een Kever. Ze konden me niet bijhouden.
Dat vonden ze toch wel vreemd. :D
Ze hebben me niet bekeurd vanwege de snelheid, maar alles bij elkaar heeft 't iets van 400 gulden gekost omdat 't kenteken niet in orde was.

Tja, dat krijg je als je een Golf GTI motor met twee dubbele 45-er Webers in je Kever bouwt ;) :twisted:

Maik

Bericht door Maik » 22 jul 2007, 11:52

Balen Rene EN Riet! :wink:

Rene, als je straks wat rondes geblaft hebt op CPZ hoef je de eerste paar maanden je niet meer uit te leven op de openbare weg, werkt goed moet ik zeggen! :wink:

Fabian

Bericht door Fabian » 22 jul 2007, 11:59

Maik schreef:=

Rene, als je straks wat rondes geblaft hebt op CPZ hoef je de eerste paar maanden je niet meer uit te leven op de openbare weg, werkt goed moet ik zeggen! :wink:
En dat is echt een feit!

GTRene

Bericht door GTRene » 22 jul 2007, 12:18

Fabian schreef:
Maik schreef:=

En dat is echt een feit!
I know...daarom baal ik ook dat ze wel veel afnemen maar niet zeg in elke provincie een leuke baan aanleggen waar mensen dan toch met hun auto eens limieten kunnen voelen en leren met hun voertuig om te gaan, das ook weer veiliger en meer inzicht op de weg...
Zandvoort vind ik gaaf, maarja best ver(brandstof/tijd) en daar rijden super maar natuurlijk met een voor mij althans kostbare kar zonder verzekering rond te blaffen is best risico vol, zou willen dat ik kort bij een baan woonde en ruimte/geld had voor 3 auto's en dus ook een straat/cirquit auto kon rijden...misschien later alsik groot euh oud ben in zo'n speciale klasse waar ze met die "klassiekers" rond rijden zomer avond competitie ofzo? dat lijkt me wel kicken 8) dan kun je als je zo'n niet te duur tool hebt tenminste wat meer voluit gaan omdat de schade dan te overzien is.
maargoed eerst maar af en toe dat soort dingen, helaas zal dat te weinig zijn om ook rustiger op straat te rijden, niet dat ik een scheurpiloot ben, maar af en toe achja 8) heeeeeeeeeeeeerlijk :idea:

Trouwens de auto liep super goed gister avond, echt heerlijk dooor de toeren en heerlijk geluid, lijkt net of ie steeds iets luider wordt? strange :shock: maar wel leuk :lol: en ach als je een continu snelheid rijd is ie echt heerlijk "stil" en dus zijn gesprekken zeer goed te volgen ook bij snelheden boven de 250 en das best knap, alleen als je het as weer intrapt komt ie weer, en zo moet het ook zijn :wink:

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 22 jul 2007, 12:46

Is er nog niet iets te regelen met die zo goed als verlaten flugplatzte bij ons om de hoek Rene :wink: :?: Volgens mij moeten daar echt wel mogelijkheden liggen (met o.a. als argument dat er altijd geklaagd wordt dat er geraced wordt maar dat er nergens een alternatief geboden wordt :twisted: ).

GTRene

Bericht door GTRene » 22 jul 2007, 13:19

G Kolkman schreef:Is er nog niet iets te regelen met die zo goed als verlaten flugplatzte bij ons om de hoek Rene :wink: :?: Volgens mij moeten daar echt wel mogelijkheden liggen (met o.a. als argument dat er altijd geklaagd wordt dat er geraced wordt maar dat er nergens een alternatief geboden wordt :twisted: ).
Inderdaad, dat vind ik ook, en in theorie moet dat best kunnen, maardenk dat groen?(lees maar 1 kant en kort kijkende mensen) nederland daar weer een stokje voor wil steken , maar daar zijn veel mogelijkheden en ik vind dat ze dat best terug kunnen doen, heel af en toe is daar wat te doen, maar volgens mij veelal stilstaand spul...
met die langdingsbanen van de militairen en de extra banen en ruimte kun je en een klein track uitzetten en een dragstrip als de regering dat zou doen verdienen ze ook eindelijk een schouderklopje...en het kan zat, maarja daar heb je invloedrijke mensen voor nodig met visie :roll: is daar niet een mooie google foto van? kunnen we kijken wat er mogelijk is :) of is dat daar verboden gebied vor google...

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 22 jul 2007, 14:01

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 22 jul 2007, 14:12

GTRene schreef:
G Kolkman schreef:Is er nog niet iets te regelen met die zo goed als verlaten flugplatzte bij ons om de hoek Rene :wink: :?: Volgens mij moeten daar echt wel mogelijkheden liggen (met o.a. als argument dat er altijd geklaagd wordt dat er geraced wordt maar dat er nergens een alternatief geboden wordt :twisted: ).
Inderdaad, dat vind ik ook, en in theorie moet dat best kunnen, maardenk dat groen?(lees maar 1 kant en kort kijkende mensen) nederland daar weer een stokje voor wil steken , maar daar zijn veel mogelijkheden en ik vind dat ze dat best terug kunnen doen, heel af en toe is daar wat te doen, maar volgens mij veelal stilstaand spul...
met die langdingsbanen van de militairen en de extra banen en ruimte kun je en een klein track uitzetten en een dragstrip als de regering dat zou doen verdienen ze ook eindelijk een schouderklopje...en het kan zat, maarja daar heb je invloedrijke mensen voor nodig met visie :roll: is daar niet een mooie google foto van? kunnen we kijken wat er mogelijk is :) of is dat daar verboden gebied vor google...
Zoiets heb ik al eens voor CTN geprobeerd op vliegbasis De Peel maar kreeg nul op mijn rekest :( Officiële aanvraag en al ingediend maar het mocht niet baten.

Wim te Riet
Auto: Saab 9-3

Bericht door Wim te Riet » 22 jul 2007, 14:18

Vliegbasis Twente zou een mooi circuit vormen!

GTRene

Bericht door GTRene » 22 jul 2007, 14:34

goed gedaan kolkman, je ziet wel het belangrijke gedeelte is afgeschermd maar toch kun je je wel een beetje een beeld vormen, tevens mooie loodsen om track auto's te plaatsen voor stalling, of als er meetings worden gehouden het ook gedeeltelijk binnen kan enzo.

Wim dat zou zekers een mooie optie zijn waar in twente veel oor naar is, maarja...
Trouwens zo'n rijke kerel uit Hengelo van wie z'n broer ook raced? die heeft aardig wat met dat vliegveld volgens mij...maarja bij hun draait het om winsten maken, dus we zullen dan echt van het rijk moeten horen...

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 22 jul 2007, 14:54

tjsa ook bekende flitspalen vergeet je nog wel eens..
Had ik laatst ook, ik naar kantoor, was al vrij laat, kom ik aan ben ik mijn sleutels vergeten... :roll: , goed ik weer terug sleutels halen.
Weer naar kantoor.

Wat blijkt, ben ik 2 keer geflitst binnen 15 min op hetzelfde plek :? :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 22 jul 2007, 16:32

Jelmer850i schreef:tjsa ook bekende flitspalen vergeet je nog wel eens..
Had ik laatst ook, ik naar kantoor, was al vrij laat, kom ik aan ben ik mijn sleutels vergeten... :roll: , goed ik weer terug sleutels halen.
Weer naar kantoor.

Wat blijkt, ben ik 2 keer geflitst binnen 15 min op hetzelfde plek :? :lol:
Ja ook kloten, herken dat, dan is je hoofd even meer aan dat doen aan het denken, dat had ik ook met mijn flits, dacht hey snelle auto ff aanhaken stoplicht oranje dus bijgassen nog mee gedachten weg...maar wist nog als ie maar niet op rood want dan flits..pff stomme snelheid ff te laat toen was ik er al aan voorbij :lol:

Plaats reactie