rijd ik daar minimaal 2x per week langs, weet de flitskast te staan maar met die stomme denkkop vergeet ik het soms, affijn, ik wilde vanavond ff uit in Enschede, net buiten Almelo richting snelweg stan stoplichten(dubbele baan) hij staat net op groen en ik zie brede achterlichten en denk ow...snelle BMW ofzo :twisted: dus hup misschien leuk voor volgende stoplicht :idea: maar moest ff aangassen want licht sprong op oranje, en met de Hartge is 3 sec gas erop ipv 80 al snel 120 ofzo en ik wist van die kamera maar dacht ff alleen rood licht en het was net orange dus geen probleem...flits flits...oooooooow aaaaaaaaaaaaaargh k*t helemaal vergeten ook voor snelheid door middel van de lussen in de weg...weet niet precies hoe hard ik reed maar ik liet gas los en denken en keek stond ie nog op iets rond de 110 in elk geval veels te hard...baal baal...
Door dat ik een beetje geergerd werd daardoor trapte ik daarna ff helemaal het gas in, brullen met die beer aaaaaaaaaaargh dat deed me al iets beter voelen....
Later werd de pijn nog meer verzacht door 2 mooie stukjes rijden tegen/met een snelle Volvo station zo'n sportding, maar hij haakte snel af, terwijl ie kort op me ging zitten en ernaast wilde

dus ik dik uitlopen en noem maar geen snelheid

toen in de stad, voor me reed een snelle Golf met dubbele uitlaat en aangepast en daarvoor een auto die maar 40 reed ofz erg traag voor die brede weg, dus ik dacht ik zal ze hier ff voorbij gaan, maar die golf dacht hetzelfde en stoof naar links volgas, dus ik rekenen en dacht die pak ik beide, de golf die slome en ik voorbij beide terwijl de golf voluit ging, dat vond ie niet leuk

toen ging ie achter me staan ff daarna bij stoplicht en zag hem balen en teleurgesteld ofzo? anyway, wij links de tunnel in en ikke lekker op het gas(heerlijk geluidje) en hij kort daarachter zo van ik ga een stukje proberen met je mee te komen, dus wij de bocht door en ik voluit van 2 naar 3 en toen wer rustig want daar moest je rustig rijden, maar liep toch fors op hem uit, en toen was hij ineens toch lekker sportief en seinde met z'n lampen toen ie rechtaf sloeg zo van, thx was toch ff gaaf ofzo, dus al met al die 2 leuke ff leuke ontspannende zaken deden me de flits en boete die ik zal krijgen ff vergeten...