Dat gaat echt het meest verkochte product worden onder de defender rijders...........smiley schreef: 07 feb 2018, 22:32 Dat is hendig. Past gewoon in de portomonee.
https://shop.landrover.com/uk/defender- ... ldtt619nva

Dat gaat echt het meest verkochte product worden onder de defender rijders...........smiley schreef: 07 feb 2018, 22:32 Dat is hendig. Past gewoon in de portomonee.
https://shop.landrover.com/uk/defender- ... ldtt619nva
Dure dingen idd...Zed240 schreef: 10 jun 2018, 14:36 Die vierkante Land Cruisers vind ik gaaf, wel prijzig volgens mij?
Centrale deurvergrendeling, 2 elektrische ramen en airco.Youp schreef: 10 jun 2018, 04:41 Dat een Defender niet comfortabel is, is misschien ook niet helemaal juist. Hij is vooral niet luxe.
Een Terrano zou mij al te luxe en te modern zijn in dit segment.![]()
Ja, haha of een defender op grijsallen schreef: 10 jun 2018, 13:49 Beetje nette Patrol doet tegenwoordig 20-30k. Beste peut geld voor z’n leeftijd dan, maar echt veel kun je er niet op afschrijven. Hoop snelheid en wat comfort en premium gevoel inleveren op de x5, maar wat rijbeleving terug imho. Ik wist het zelf wel...
Net tot aan de grens van Frankrijk dan met een tempo dat ik op mijn rolschaatsen nog voorbij gaat.......allen schreef: 10 jun 2018, 18:06 Aan de rechterzijde heb ik nog verhogers zodat de stoelrail helemaal naar achteren kan. Handig voor lange mensen. Aan mijn kant gelijk eruit gesloopt zodat ik lager zit. Verder rijd ik rustig in 1 streep naar Frankrijk. Zitpositie stoort ook mij niet.
Op z’n tijd zou ik best nog een oude Landcruiser pick-up willen. Puur voor de looks. FJ45. Zo gaaf!
Dagje ouder, de noodzaak voor een snelle wagen vervaagt een beetje bij mij.
De bekeuringen sleep ik ook met m’n Bertha wel binnen. Leuk dat je tegenwoordig gratis 2 foto’s erbij krijgt voor het geld.![]()
Ik voel een "wie heeft de minste opties op z'n auto" topic aankomen...Ferdi Gielen schreef: 10 jun 2018, 17:42Centrale deurvergrendeling, 2 elektrische ramen en airco.Youp schreef: 10 jun 2018, 04:41 Dat een Defender niet comfortabel is, is misschien ook niet helemaal juist. Hij is vooral niet luxe.
Een Terrano zou mij al te luxe en te modern zijn in dit segment.![]()
Verder ook heerlijk spartaans met zelfs nog torsieveren aan de voorkant.
Oh ja en de opties van de hoes over het reservewiel en spatlappen waren aangevinkt destijds
Gebruikers op dit forum: Bjeffindividual, erwin20vt, Fabian, Google [Bot], Wout309t en 4 gasten