Duitsland:

De Audi RS6 ( uiteraart met de 800pk upgrade)
Waarom: Super fijn autobahn knaller maar ook leuk voor binnendoor. Chemie tussen knallen en comfort is buitengewoon goed. Een van de auto's waarmee ik het meest content ben geweest.
Texas USA:
Goeie, ik heb niet zoveel met amerikaanse auto's of Texas zelf. (wel California) . Toch zou ik kiezen voor een Porsche 993 Cabrio. Motor vind ik niet zo heel spannend.
Waarom: Californication natuurlijk! Zie me al helemaal rijden als de Hank Moody van de lage landen.
Noorwegen:
Discovery 4. Prachtige auto die zich daar prima houd in het land. 's zomers is het daar prima offroaden en met een tent op het dak overal heerlijk kamperen. Back to-basic en genieten van de natuur, maar tijdens het rijden gewoon niets te kort komen.
Rusland:
BMW X5M .
Waarom: Lekker gangster en wel zo veilig. Toch vlot op al die slechte wegen daar.
Colombia:
Landcruiser uiteraard. Gewoon omdat het kan.
Monaco:

(al zal deze wel buiten budget zijn)
Waarom: 's avonds voor zonsondergang samen met het vriendinnetje door de bergen naar beneden rijden om tijdens zonsondergang neer te strijken in de haven. Lijkt me zo fijn om in die omgeving met een klassieker in de rondte te snorren.