Autobuikema schreef: 25 apr 2018, 18:52 Wij betreuren de ontstane ophef over de door ons aangeboden M3 Cabrio. In de USA krijgen van diefstal teruggevonden auto’s een ‘salvage-title’. Dit is wat anders dan total-loss. Van schade was dan ook geen sprake. Wel zijn inderdaad aan beide zijkanten enkele delen gespoten, zoals terecht opgemerkt. De auto is aangepast naar Europese normen, de verlichting, maar ook de eenheden (fahrenheit naar celsius en miles naar kilometers). Ook is de auto onlangs door ons aangeboden bij een BMW-dealer en zijn alle openstaande terugroepacties door hen (kosteloos) uitgevoerd. Wij zijn overtuigd van deze auto, eventuele keuringen (Dekra) zijn uiteraard toegestaan. Het is jammer dat deze auto online is besmeurd met feitelijke onjuistheden, waardoor er voorbij wordt gegaan aan het feit dat het echt een hele unieke auto is. We zouden graag in contact komen met de persoon die dit alles in gang heeft gezet onder de naam johan-alpina.
Wel frappant dat ze deze post verwijderd hebben.. Vervelend he als kenners achter de waarheid komen?535d schreef: 21 apr 2018, 12:40 https://www.facebook.com/autobuikema/po ... 6491443710
Weten we ook meteen wie ''Dat Danweerwel'' is op facebook.![]()
Volgens mij vertelt Johan geen onwaarheden. Hij zet alleen uiteen wat hij heeft gevonden op internet.Autobuikema schreef: 25 apr 2018, 18:52 Wij betreuren de ontstane ophef over de door ons aangeboden M3 Cabrio. In de USA krijgen van diefstal teruggevonden auto’s een ‘salvage-title’. Dit is wat anders dan total-loss. Van schade was dan ook geen sprake. Wel zijn inderdaad aan beide zijkanten enkele delen gespoten, zoals terecht opgemerkt. De auto is aangepast naar Europese normen, de verlichting, maar ook de eenheden (fahrenheit naar celsius en miles naar kilometers). Ook is de auto onlangs door ons aangeboden bij een BMW-dealer en zijn alle openstaande terugroepacties door hen (kosteloos) uitgevoerd. Wij zijn overtuigd van deze auto, eventuele keuringen (Dekra) zijn uiteraard toegestaan. Het is jammer dat deze auto online is besmeurd met feitelijke onjuistheden, waardoor er voorbij wordt gegaan aan het feit dat het echt een hele unieke auto is. We zouden graag in contact komen met de persoon die dit alles in gang heeft gezet onder de naam johan-alpina.
Johan-Alpina schreef: 22 apr 2018, 23:26 De E92 Lime Rock betreft overigens de KT-064-J met een eerste toelating van 12-10-2012
In het carfax rapport van de WBSKG9C55DJ593251 zien we eveneens 'Title reported' op 12-10-2012.
Exact dezelfde datum als de KT-064-J
En eveneens zien we de Salvage damage report, en de export naar Rotterdam, Netherlands.
Succes met de verkoop Auto Buikema ....
Anders ik wel!tomgtr schreef: 25 apr 2018, 21:35 Met alpina johan die zich ermee bemoeit zit ik vol spanning op de cliff hanger te wachten...
Auke M535i schreef: 26 apr 2018, 07:38 Klopt gewoon geen zak van allemaal, wees gewoon eerlijk over het verleden van de wagen, ook al kan je dan een paar euro minder winst maken. Nu verziek je je eigen handel, mensen die dit lezen zullen deze M3 en andere wagens nooit meer bij jullie kopen... Voor mij staat dit bedrijf nu op hetzelfde lijstje als Jetcars..
Ja ik wil ook wel weten wat de feitelijke onjuistheden dan zouden zijn, heer Buikema. Als u dan toch hier reageert, dan graag ook even uiteenzetten wat er precies niet klopt.Joël D. schreef: 26 apr 2018, 08:59
Volgens mij vertelt Johan geen onwaarheden. Hij zet alleen uiteen wat hij heeft gevonden op internet.
Daarnaast:
http://i68.tinypic.com/96z393.jpg
Ik lees hier toch echt dat de auto 'total loss' verklaard is.
En hoe zit het met die E92 M3?
+1 Max 89-99k het is geen GTS. En dan had ie van eerste hand moeten komen met perfecte historie. Volgens mij probeert Autobuikema niet alleen de boel te flessen, hij snapt ook weinig van dit segment.Tristan schreef: 26 apr 2018, 14:46 Zelfs al had hij geen waterschade etc. dan krijgt hij hem nooit verkocht voor 140+k. Absurde prijs op een leuk opgedirkte M3 met Comp. Pack.
Wat ik bedoel is een (het liefst Duitse) E92 M3 individual eigenlijk. Heeft ook tijdenlang een normale E29 M3 coupe spacegrau bij JH cars gestaan met 2070km, kwam ie ook maar zeer lastig vanaf voor 72950 Euro, ik bedoel maar.bm-dub schreef: 26 apr 2018, 18:02 89-99k is nog best flink voor een model wat nooit origineel in de EU is geleverd.
Graag verneem ik om welke feitelijke onjuistheden het gaat, dit mag eventueel ook via PB.Autobuikema schreef: 25 apr 2018, 18:52 Wij betreuren de ontstane ophef ..... met feitelijke onjuistheden...
Stuur me even een PB bericht anders.Autobuikema schreef: 25 apr 2018, 18:52 We zouden graag in contact komen met de persoon die dit alles in gang heeft gezet onder de naam johan-alpina.
Klopt.. in dit geval ooit gestolen geweest. Daarna opgekocht door de vezekering en uiteindelijk geveild na x jaren.MParallel schreef: 27 apr 2018, 22:20 Ik heb niet alle reactie gelezen en ze hebben zelf ook reacties verwijderd lees ik zo.
In die YT video wordt wel gezegd dat een auto die via zo’n site als Copart wordt verkocht, automatisch een “Salvage” title krijgt.
Min of meer juist. Oorzaak en gevolg is omgedraaid.MParallel schreef: 27 apr 2018, 22:20 In die YT video wordt wel gezegd dat een auto die via zo’n site als Copart wordt verkocht, automatisch een “Salvage” title krijgt.
Gebruikers op dit forum: Marcelvv, matthyssie en 6 gasten