www.afbeeldinguploaden.nl moet je gebruiken. In 1 minuut klaar en zonder aanmelden of inloggen.
He dat valt tegen, ik had zeker een compliment verwacht over het direct plaatsen van interieurfoto’sMacboy schreef: 18 apr 2018, 00:17 Wat een geweldige aankoop weer en super mooi gemotiveerd
www.afbeeldinguploaden.nl moet je gebruiken. In 1 minuut klaar en zonder aanmelden of inloggen.
Wel met paddles, dat is echt geniaal, maar dat kost 20k ponden excl btw en montageindobesar schreef: 19 apr 2018, 16:03 Geniaal Roy!
Leuk om het verschil te zien met de 'bank' en twee losse kuipen. Nu is de auto nog 'naakter' dan voorheen. Echt gaaf.
Een sequentiele bak, zoals bij de Caterham 620R, past helemaal bij de auto. Is dat mogelijk?
Jep was ikJim V. schreef: 21 apr 2018, 09:56 toevallig gister wezen toeren ? kwam je denk ik tegen met de vrachtwagen op de a67, jij kwam vanuit venlo richting Eindhoven.. als jij het was.
Over een weekje weet ik het. De ecu moet op en neer gestuurd worden en ik heb nog een electrische waterpomp besteld om de motor en charger te koelen als ik de auto uitzet.
Gelul!Roy RS schreef: 02 jun 2018, 18:39 Ik ben echt compleet over de flos, het ding loopt nog niet 100% stationair, maar Ariel is een week niet bereikbaar ivm teambuilding event, doe dat gvd in de winter als niemand in zo’n hok wil rijden!
Als ie volgende week niet klaar is dan stook ik hem aan![]()
Heb je die foto's nog?Roy RS schreef: 29 okt 2012, 21:26 zo, een lekker weekendje naar de Ring geweest met de Atom, onder het mom "als je gaat huilen dat het koud is had je een BMW moeten kopen net als alle andere leden hier"
Op de heenweg begonnen we op -1 en miezer, dit ging op de Duitse Autobahn over in een redelijke bui, naar ijzel en -4 en vervolgens in de Eiffel naar sneeuw en -7. Autootje geparkeerd en lekker een borrel gepakt. Ochtends op tijd eruit om lekker een rit te maken door de Eiffel. Dus eerst met warm water mijn ijsplekken uit de stoel geveegd en gaan met die banaan! De motor startte als een zonnetje, Honda dus. Grip hielt niet over, maar dat mag de pret niet drukken, dwars is ook rijden of glijden.
Op zondag was de Ring open dus moesten we er volgens mijn kamergenoot om 7 uur uit om op tijd bij de baan te zijn, dan is het rustig...en bevroren, dus gesloten tot 12. Maar niet getreurd, deze dag hoefde ik mijn stoel niet te krassen, ik kon de sneeuw nu gewoon wegvegen.
Zondagavond met -8 en een heerlijke kruissnelheid van tussen de 150 en 180 naar huis geknald en das wel even wennen, je moet het stuur unbedingt losjes vasthouden om de stootjes uit de weg te absorberen, maar je bent met zoveel kou en lange tijd achtereen hoge snelheid geneigd om ofwel het stuur héél stevig aan te grijpen, je armen eraan te laten hangen of wat te verkrampen, maar je moet proberen heel rustig en cool te blijven rijden als ware het 20 graden, anders gaat de auto zenuwachtig worden.
Dit komt door de korte stuuruitslag, als je heel erg verkrampt vast gaat houden om de auto recht te houden, ga je juist het tegenovergestelde bereiken, grappig.
Al met al wat fris, maar wel een zeer geslaagd weekend en het blijft een bijzondere gewaarwording om met de Ariel en zon op je helm door de witte bergachtige omgeving te rijden, met enkel de weg als zwart lint erdoor. Helaas hebben we van deze hoge punten in de rit geen foto's gemaakt, kan zomaar zijn dat deze Ariel de sneeuw verder nooit meer ziet.
Nog wat foto's als bewijsmateriaal dat het fris was én dat ik er echt vroeg uit kwam, doet ie anders nooit.
Hetgeen wat op de foto nat lijkt is keihard bevroren en de gordels waren ook aardig knapperig!
En een aardige van de omgeving toen de zon scheen:
![]()
Gebruikers op dit forum: jessedehaan, KoenM, Semrush [Bot], TurboClouseau en 14 gasten