Horloge / Horloges topic
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Horloge / Horloges topic
Nou ja, het moet nog maar lukken hoor. Financieel wel, maar toch ook prettig om de misses er een beetje in mee te krijgen...
Maar ik wil deze klok al zo lang, en damn wat blijft die mooi!
Maar ik wil deze klok al zo lang, en damn wat blijft die mooi!
- tomgtr
Hahahahah. Als Ilja DF legal mag voeren mag ik dan DF loan shark atarten?
- dvh
De nieuwe deepblue? Heel gaaf !Bram schreef: 18 apr 2018, 17:33 Net bij S&C hier in Den Bosch geweest, heb mezelf maar op de lijst laten zetten voor het 2018 model DSSD. Geen idee hoe ik die achterlijke aanschafprijs (€11.650) thuis uit ga leggen, maar kan zomaar jaartje duren dus heb nog ff![]()
- Bram
Jup, de James Cameron.
Ze mogen van Rolex trouwens niks meer ‘in de stickers’ verkopen. Komt te vaak voor dat dezelfde dag nog de betreffende klok voor veul meer op Chrono24 staat...
Ze mogen van Rolex trouwens niks meer ‘in de stickers’ verkopen. Komt te vaak voor dat dezelfde dag nog de betreffende klok voor veul meer op Chrono24 staat...
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Een wassen neus en Rolex vindt dat indirect natuurlijk geweldig, maar ze doen 't naar de AD toe....
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
^^ Stickers..................

-
- Bram
Damn. Dan is zo'n DSSD uitleggen ineens een stuk eenvoudiger 

-
In mijn geval deed het tasje van Cartier met inhoud meer wonderen. 

- Bram
Haha, ik moet met een Pommelato thuiskomen om dit er doorheen te drukken volgens mij 
Ben nummer vijf op de lijst trouwens. Valt er iets zinnigs te zeggen over de levertijd, naast dan dat de Baselworld meestal ergens augustus/september los komen?

Ben nummer vijf op de lijst trouwens. Valt er iets zinnigs te zeggen over de levertijd, naast dan dat de Baselworld meestal ergens augustus/september los komen?
-
Ehm, een Tank Anglaise(W5310015 )met een extra krokoband zwart.Bram schreef: 18 apr 2018, 23:45 Haha, ik moet met een Pommelato thuiskomen om dit er doorheen te drukken volgens mij![]()
Ik hoor haar nergens meer over..
- Bram
Snap ik 

- Downforce Hans
Nou , dat is dus het einde van het imago dat het een mannenklok is ........ bedankt Bram.Bram schreef: 18 apr 2018, 17:33 Net bij S&C hier in Den Bosch geweest, heb mezelf maar op de lijst laten zetten voor het 2018 model DSSD. Geen idee hoe ik die achterlijke aanschafprijs (€11.650) thuis uit ga leggen, maar kan zomaar jaartje duren dus heb nog ff![]()

Volgend jaar mijn klok dan maar op markt plaats......
Grtz, Hanz06
- Bram
Is ook meer een jonge Goden horloge Hans, dus beter gaat die er vandaag nog uit 

-

Hij is mooi, maar véél te hoog. Verder helemaal top. Van de €11.650 is nog wel wat af te krijgen.

- dvh
Ik vind hem heel gaaf.
Zeker in deze kleurstelling.
Hij is hoog. Maar zeker de vorige versie, die heeft een wat smallere band , en de lubs lopen gewoon taps toe. Is het zelfs met een smallere pols gewoon te doen. Commentaar was dan ook bij de grote mannen met grote polsen, die vonden hem wat te smal. Vandaar dat ze de band nu wat breder gemaakt hebben.
Zeker in deze kleurstelling.
Hij is hoog. Maar zeker de vorige versie, die heeft een wat smallere band , en de lubs lopen gewoon taps toe. Is het zelfs met een smallere pols gewoon te doen. Commentaar was dan ook bij de grote mannen met grote polsen, die vonden hem wat te smal. Vandaar dat ze de band nu wat breder gemaakt hebben.
- Robin
Ja paar schakels gaan er wel vanaf:)
Heb 'm ook gehad ergens in 2009. Kwalitatief hoogwaardiger en meer over-engineered dan een SDDS(DSSD) is er nu geen enkel duikhorloge.
Ik deed 'm niet weg om z'n grootte/topzwaarheid etc wat je vaak leest(en m'n polsen zijn niet dik)
Hij liep 3s/24h achter, dat kan. Ik heb liever dat ze 5s/24h vóórlopen dan 3s/24h achter. Dat ding zit hermetisch afgesloten, alleen een bulldozer krijgt 'm open.
Dus ik naar Gassan op de Dam. Want daar kwam hij vandaan. Dat zou dan een week duren voordat hij afgeregeld was. Terwijl ik altijd las dat je daar 'op kan wachten' als in , begin vd middag gebracht, eind v/d middag klaar.
Dat werd 'm niet dus beetje geirriteerd heb ik 'm maar verkocht:)
(De benadering van de medewerkster naar mij was correct maar stug en het werkte niet)
Heb 'm ook gehad ergens in 2009. Kwalitatief hoogwaardiger en meer over-engineered dan een SDDS(DSSD) is er nu geen enkel duikhorloge.
Ik deed 'm niet weg om z'n grootte/topzwaarheid etc wat je vaak leest(en m'n polsen zijn niet dik)
Hij liep 3s/24h achter, dat kan. Ik heb liever dat ze 5s/24h vóórlopen dan 3s/24h achter. Dat ding zit hermetisch afgesloten, alleen een bulldozer krijgt 'm open.
Dus ik naar Gassan op de Dam. Want daar kwam hij vandaan. Dat zou dan een week duren voordat hij afgeregeld was. Terwijl ik altijd las dat je daar 'op kan wachten' als in , begin vd middag gebracht, eind v/d middag klaar.
Dat werd 'm niet dus beetje geirriteerd heb ik 'm maar verkocht:)
(De benadering van de medewerkster naar mij was correct maar stug en het werkte niet)
- Macboy
Bram heeft een dikke pols dus dat komt wel goed bij hem.
Wat zijn vrouw betreft weet ik niet of RTL4 de scheiding nog voor haar rekening wil nemen ?
Wat zijn vrouw betreft weet ik niet of RTL4 de scheiding nog voor haar rekening wil nemen ?
- Robin
Eva Braun wilde begin 1945 ook 'n Hitlerscheiding.
Godwin <11.00h
Godwin <11.00h
- Bram
Macboy schreef: 19 apr 2018, 10:27 Bram heeft een dikke pols dus dat komt wel goed bij hem.

- MParallel
- Auto: BMW
Wat een dikke klok!
-
Dat ligt aan het polsje waar de klok omheen zit.. 

- MParallel
- Auto: BMW
Nee hij’s dik, niet dik.
-
Vet cool, te wauw, groovy...
- tomgtr
En binnen. Schitterend. SD heeft weinig rust gehad laatste jaar maar mag nu even een paar weken vakantie zodat deze gaat verkleuren!Robin schreef: 09 jan 2018, 15:23 Was wat gelekt bij Chinese dealers, maar deze komt in april. Heb er 2 besteld. Waarsch nu al één verkocht in D:)
Brashear Limited 44mm Chrono dus deel twee van de Carl Brashear lijn:
https://timeandtidewatches.com/introduc ... d-edition/
rest van de info volgt.