Damn wat een gaaf ding zeg!
Horloge / Horloges topic
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Horloge / Horloges topic
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
5500,00.....:-/
-
Super, maar met 15mm dik wel een dikkerd om de pols....Philipoo schreef: 22 mar 2018, 20:35
Quick Take
For the very first time, Tudor is releasing an old-school GMT sports watch. That's something to be excited about for sure. The watch sits within the Black Bay family and is the same 41mm size of the now-classic Black Bay divers that we've seen over the last few years. The "Pepsi" bezel is going to make enthusiasts super happy, as will all the little details that call back to the past. Also, like Tudor's other sport watches, you've got a choice of bracelet and straps, with prices ranging from CHF 3,400 for a model on a strap to CHF 3,700 for the version with a rivet-style bracelet. That's some serious value right there.
Initial Thoughts
Well, when it rains it pours. This year we're seeing new "Pepsi" GMTs from both Rolex (check that out here) and Tudor. And they're both awesome, to be honest. While some people were expecting the Rolex watch, the watch we have here comes as a total surprise. And it's a very welcome one at that. The styling on this is very much in keeping with the mid-century dive watch / GMT aesthetic, down to little things like the all red snowflake GMT hand, the gilt dial printing (complete with chapter ring), and the soft, matte finish of the bezel. Stay tuned, we'll have a lot more for you about this watch very, very soon.
https://www.hodinkee.com/articles/tudor ... ntroducing
Wat een cool ding!
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ja, in geen 5500 jaar. Dan 2x Oris, of een nieuwe Omega, of een tweedehands Rolex...
-
De door Erik geposte Tudor kost vast een klap minder en oogt een stuk mooier!
-
3350 op staal, 3050 op leer.allen schreef: 22 mar 2018, 21:31 De door Erik geposte Tudor kost vast een klap minder en oogt een stuk mooier!

-
- tomgtr
Ok, gelukkig, bij mij kan het dan net.....
-
- Auto: M3P, 130i
Want je bent erg status geil??Jussi schreef: 22 mar 2018, 23:01Completely agree.
Ik merk nu de laatste tijd dat ik Rolex op <40 jarigen een beetje fout vind. Misschien let ik er teveel op?
- Robin
Tja:)
Die Seiko he, daar worden dus 1500 JDM en 1500 ROW van gemaakt, da's even andere aantallen dan Rolex
Verder is dat ding qua layout en uurwerk de overtreffende trap van de MM300. Saffierglas en 8L55 caliber die 36000 tikgetal heeft, net als het origineel toendertijd.
Maar 5500 is veel geld, voor de Lexus LFA onder de horloges imho.
Die Seiko he, daar worden dus 1500 JDM en 1500 ROW van gemaakt, da's even andere aantallen dan Rolex

Verder is dat ding qua layout en uurwerk de overtreffende trap van de MM300. Saffierglas en 8L55 caliber die 36000 tikgetal heeft, net als het origineel toendertijd.
Maar 5500 is veel geld, voor de Lexus LFA onder de horloges imho.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dat is dan <50 jarigen.
- Robin
Ja die laatste zin van Jussi terwijl hij wel liever 'n Rolex heeft dan die Seiko (wat ik ook begrijp) snap ik dan weer niet helemaal(?)
Het komt ook niet gauw voor dat iemand onder/rond de 30 een Rolex(of soortgelijk) draagt(imitaties uitgesloten natuurlijk)
Terwijl een Rolex of soortgelijk natuurlijk niet een ver-van-mijn-bedshow/unobtainium is tov een beetje Porsche voor velen.
Het is 'nog te betalen', da's een nieuwe keuken twv een Rolex ook toch?
Je kunt er 'n jaar(of twee) voor sparen, maar het kan. Dus als een statussymbool wat het wel is natuurlijk zie ik 't niet meteen.
Die nieuwe DeepSea , modified, facelifted, nieuw caliber(ik denk zelf het meest impressive 3 wijzer/datum caliber in serie vervaardigd van het moment )is mij te groot en kost het dubbele van de Seiko.
Maar mocht ik gratis kiezen dan geen 2 Seikos.
En ik ben ook Seikofiel:)
Het komt ook niet gauw voor dat iemand onder/rond de 30 een Rolex(of soortgelijk) draagt(imitaties uitgesloten natuurlijk)
Terwijl een Rolex of soortgelijk natuurlijk niet een ver-van-mijn-bedshow/unobtainium is tov een beetje Porsche voor velen.
Het is 'nog te betalen', da's een nieuwe keuken twv een Rolex ook toch?
Je kunt er 'n jaar(of twee) voor sparen, maar het kan. Dus als een statussymbool wat het wel is natuurlijk zie ik 't niet meteen.
Die nieuwe DeepSea , modified, facelifted, nieuw caliber(ik denk zelf het meest impressive 3 wijzer/datum caliber in serie vervaardigd van het moment )is mij te groot en kost het dubbele van de Seiko.
Maar mocht ik gratis kiezen dan geen 2 Seikos.
En ik ben ook Seikofiel:)
- dvh
bmw's bij 40+ ook een beetje..Jussi schreef: 22 mar 2018, 23:01Completely agree.
Ik merk nu de laatste tijd dat ik Rolex op <40 jarigen een beetje fout vind. Misschien let ik er teveel op?

- tomgtr
Klopt David, ik heb een oplossing gevonden ofschoon marktplaats achteraf wellicht goedkoper was geweest.
-
Liever wat financiële ellende dan Markplaats met die nep testrijders. Je blijft er gewoon mee site. hoor. 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Liever, veel liever een Omega Speedy 57 Ti dan die Seiko IMO.
Ieder wat ie wil uiteraard.
Ieder wat ie wil uiteraard.
- dvh
911 is ook grensgebied. Zo'n Macan kan wel bij 40+.tomgtr schreef: 23 mar 2018, 08:37 Klopt David, ik heb een oplossing gevonden ofschoon marktplaats achteraf wellicht goedkoper was geweest.
Ik ga voor zijn minder bedeelde broertje..

- tomgtr
911 is ver over grensgebied maar f it. Love that thing! Moet ik wel bij zeggen dat ik ondertussen zo van die Macan onder indruk ben dat als ik zou moeten kiezen at gunpoint ik denk ik de macan zou kiezen. Hoe oud kan je zijn!!!
- dvh
Macan is wel lekker comfortabel. Maar mocht je geen kinderen hebben.. lekker in de 911 natuurlijk
Ik ga helemaal voor een gezinswagen... BMW is heerlijk maar ik kan er zo weinig mee.. qua ruimte. Elke keer weer een getob. Dan maar een container.. koop ooit voor mijzelf wel een leuk auto(tje) voor de zondag.
Die Morgan van jou bijv..

Ik ga helemaal voor een gezinswagen... BMW is heerlijk maar ik kan er zo weinig mee.. qua ruimte. Elke keer weer een getob. Dan maar een container.. koop ooit voor mijzelf wel een leuk auto(tje) voor de zondag.
Die Morgan van jou bijv..
- tomgtr
Haha ja kinderen en honden nemen ruimte. Maar die zeecontainers zijn dusdanig goed tegenwoordig, echt geen straf.
-
Ook een goede morgen David. Eindelijk wakker geworden! Al bij Adel geweest vandaag?dvh schreef: 23 mar 2018, 09:36 BMW is heerlijk maar ik kan er zo weinig mee.. qua ruimte. Elke keer weer een getob. Dan maar een container.. koop ooit voor mijzelf wel een leuk auto(tje) voor de zondag.

-
Net niet. Ik ben er trouwens maar net 30. Maar ik zie, misschien ligt het aan de industrie waarin ik werkzaam ben, veel leeftijdsgenoten met een Rolex om de pols. Leuk, zeker als horlogefanaat, maar tegelijkertijd komt het wat over als 'fuck you, I am making money'.
P.S. neem het niet te serieus als je zelf een Rolex hebt en <40 bent. Just my feeling.
- Robin
'fuck you, I am making money' vind ik wel 'n mooie tov het dragen van 'n Rolex.
Alhoewel ik ook money aan 't maken ben, of iig probeer, ben ik met mijn zesde Rolex bezig en zit ik meer in de richting van 'fuck you en zoek 't lekker uit...' op m'n 48e:)
edit, maar aangezien ik de Seiko dagelijks draag, die mannen vooral prachtig en stoer en dik en gaaf vinden, hebben vrouwen meer van, wat hoog en uit proporties en dan denk ik ook, fuck you bitch met je Guess/DKNY Michael Kors:))))
Alhoewel ik ook money aan 't maken ben, of iig probeer, ben ik met mijn zesde Rolex bezig en zit ik meer in de richting van 'fuck you en zoek 't lekker uit...' op m'n 48e:)
edit, maar aangezien ik de Seiko dagelijks draag, die mannen vooral prachtig en stoer en dik en gaaf vinden, hebben vrouwen meer van, wat hoog en uit proporties en dan denk ik ook, fuck you bitch met je Guess/DKNY Michael Kors:))))
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
^ Exact dat, maar dan op mijn 51e 

- tomgtr
Je wacht met stickers eraf tot je 51 bent?