En zo zijn er wel meer Dennis maar Neo is nooit verkeerd om (op een goed moment) in te stappen. Ook blijft men in de crypto wereld verbeteren en door ontwikkelen dus uiteindelijk zal het zeker allemaal wel weer aantrekken. Persoonlijk zie ik mijn huidige portfolio niet zo maar weer terug komen op een redelijk niet niveau maar dat zullen we gaan zin. Switchen heeft niet zoveel zin op dit moment imho.
@Macboy, het is natuurlijk kul om naast het inversteren in welke crypto dan ook per se te moeten inversteren in BTC. Ik inversteer om rendement te scoren en of je die uiteindelijk laat uitbetalen in BTC, ETH of EUR is zorg van later. En wat Daniël zegt, het zijn niet alleen coins maar ook “aandelen in een bepaalde technologie”. Sommige zitten te in de crypto switchen tussen USD, EUR en Yen’s (BTC, ETH, NEO als voorbeeld) maar ik heb op een paar NEO’s na alleen maar “aandelen”.
Waar het weer eens misgaat is bij de hebberige mens. Snel willen scoren: inversteren en op de piek verkopen. Daar speelt de crypto markt handig op in door shit crypto op de markt te brengen die ze toch wel afzetten in goede tijden. Gevolg, een hoop rommel in de markt en geen vertrouwen is daar waar we nu staan...