Jullie wachten maar en rijden dan in een Golf 1.0TSI en die kale neger boekt jullie allemaal met zijn 1.5

Nee die zijn er niet en dat is dus mijn probleem hiermee. Een munt heeft een effect als een aandeel maar het is geen aandeel omdat het geen enkele recht geeft om mee te delen in de winst van een bedrijf. Enkel een fictieve koers van een niet direct aan het bedrijf gelieerde munt. Waar voor aandelen en het berekenen van de waarde van een bedrijf economische formules bestaan gaan mensen er bij munten die niks met het bedrijf van doen hebben uit van compleet onzinnige stijgingen “omdat munten dat nu eenmaal kunnen doen”.KoenM schreef: 22 jan 2018, 10:36 Serieuze vraag: Zijn er contracten waarin staat dat de bezitters van ECC betaald worden wanneer de techniek slaagt en deze wordt opgekocht? Of kan dit ook buiten de ECC gehouden worden?
ErikS schreef: 23 jan 2018, 08:23 Wat heb ik een gruwhekel aan coinexchange zeg...... Wat een k*tsite.
Dus even wachten met kopen toch?
Op 27SAT staat 9 BTC
2018-01-23 07:43:00 buy 0.00000027 12443685.38817300 3.35979505
Maar dat had twee redenen. De eerste:Macboy schreef: 23 jan 2018, 01:38
Wat betreft de webshops Peter leuk gevonden. Maar ik zie de altcoins als zoekmachines op het verse internet. Askjeeves, Yahoo, Altavista, Ilse, Lycos er waren er op enige moment minstens tientallen. Uiteindelijk is alleen Google overgebleven. De BTC in mijn ogen. En natuurlijk heeft Google later allerlei zaken eromheen gebouwd die het functioneel maakten. Het is maar een tegen-analogie.
Deels waar, dit deed Google ook in het begin. Wat betreft PageRank en de rest helemaal waar natuurlijk.Tom schreef: 23 jan 2018, 08:54Maar dat had twee redenen. De eerste:Macboy schreef: 23 jan 2018, 01:38
Wat betreft de webshops Peter leuk gevonden. Maar ik zie de altcoins als zoekmachines op het verse internet. Askjeeves, Yahoo, Altavista, Ilse, Lycos er waren er op enige moment minstens tientallen. Uiteindelijk is alleen Google overgebleven. De BTC in mijn ogen. En natuurlijk heeft Google later allerlei zaken eromheen gebouwd die het functioneel maakten. Het is maar een tegen-analogie.
Google had qua interface alles overboord gegooid, compleet clean qua layout wat in die tijd tamelijk uniek was (internet zat vol met kleine bannertjes en bewegende gifjes).
En ten tweede waren de resultaten veel beter omdat ze PageRank hadden uitgevonden, een algoritme dat kijkt hoevaak er naar een site gelinkt wordt. Alle andere searchengines keken hoevaak een bepaald trefwoord voorkwam op de site, een algoritme dat veel slechtere resultaten geeft.
Kortom: Google was in die zin ook echt beter dan de rest.
Dat kun je van BTC niet zeggen... het is traag (transacties duren een half uur), duur (transacties kosten 12-20 euro) en technisch beperkt. Op de naam na is het juist één van de slechtste munten. Wat je eigenlijk zegt is dat je destijds gewoon Altavista/Yahoo had moeten blijven gebruiken want dat was voor Google de bekendste en grootste. Google? Niet aan beginnen, weer een searchengine erbij.
Voor betalingen denk ik dat het best snel kan gaan. Het handelen wat we nu doen zijn al betalingen die we op en neer schieten tussen exchanges. Wat je mist is dat je het bij webshops kunt uitgeven (op sommige shops na die BTC accepteren). Grote shops als bol.com en CoolBlue bouwen hun webshops zelf, maar alle kleine webshops zijn open source of ingekochte standaardpakketten. Dat is een handjevol. Daarnaast heb je nog een handjevol paymentproviders (die meerdere betaalmethoden ondersteunen). Als je cryptocurrency in de 10 grootste webshops-pakketten (Magento, Opencart, etc.) mogelijk is en de 10 grootste paymentproviders gaan je cryptocurrency ondersteunen, dan heb je denk ik al een gigantisch bereik.dvh schreef: 23 jan 2018, 09:02 Denk ook dat het nog jaren duurt voordat we in de praktijk praktische blockchaintoepassingen te zien krijgen...
Nu snappen we allemaal in feite nog niet wat we er überhaupt mee moeten... buiten geld erin stoppen en hopen op rendement.
LOLJP schreef: 23 jan 2018, 09:10 Onlangs was er hier iemand lyrisch over Doge....nou... dat is te merken![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Joost H., Martijn_bmw en 4 gasten