misschien kan je die 2 voor velgen met banden overnemen, direct fit

http://link.marktplaats.nl/m930067489" onclick="window.open(this.href);return false;
Oogt ook wel zo! Alleen een knappe set originele S54's zijn een spelt in een hooiberg of opknappers tegen een hoop geld. Geen idee of je ze ook weer opnieuw kunt laten "black chromen".Tim N schreef:Maar je wil enkel andere wielen omdat voor af en toe aanloopt Niels?
Misschien is 1cm hoger schroeven al reeds voldoende om het vrij te laten lopen?
Of op standaard wielen en net iets lager dan OEM?
Hoppa schreef:
Die ouwe fotos , tja... die kappen en voorlip etc is echt zum kotsen.. maar wielen staan super, al had ik bij PY liever gunmetal of hyperblack wielen, ik heb CSLs in hyperblack, met zonlicht gewoon zilver en vanuit bepaalde hoeken gunmetal achtig.
Mocht je die s willen passen om gewoon s te kijken hoe de kleur staat op PY dan waai je maar s langs vant zomer, woon op de hoek.
Die XXR wielen zijn echt mooi, alleen worden compleet verneukt door die multisteekbrut.
Alpinas vindt ik echt een big no go op een Zmcoupe... maarja gelukkig verschillen smaken.
Heel gaaf dat je er eindelijk weer in gaat rijden, een hele bijzondere Z3M!Niels schreef: 17 jan 2018, 23:57 De B12 set is een mooie set alleen ben ik bang dat ik de achterkant niet mooi op hoogte krijg. Bij de Z3 is dat wel een dingetje zeg maar die je eigenlijk alleen met een schroefset oplost.
Gebruikers op dit forum: ArjanS, Bing [Bot], bleu_dust, Google [Bot], KoenM, mark123, Ti-Tourist (Erik) en 5 gasten