Je hoort mij niet klagen.

Al op een Carrera GT, Witje?
Dat was ook van korte duur, veel mensen die direct verkochten blijkbaar
Post van 10 uur geleden. Dat is dan toch al wel een beetje in de koers mee genomen? Heb gister op de piek een paar stukjes verkocht. Insiders zeggen dat het een pump en dump coin blijft o.a. door verouderde technieken, slecht team en regelmatig uitstellen van releases. Ik speel met de winst mee in Verge (helaas maar 8000 stukjes) dus alles is mee genomen535d schreef: 24 dec 2017, 09:29 #Wraithprotocol is klaar voor release.
https://github.com/vergecurrency/VERGE/ ... 66e8eae2ff
Ik zou als je nog geen verge hebt, nu nog wat kopen.![]()
Via welke dienst doe jij die handel dan?Macboy schreef: 24 dec 2017, 11:44 Nee hoor gaat prima tenzij het om miljoenen gaat. Van de week nog zelf geprobeerd. Binnen half uur stond het al op de rekening zelfs. Zo snel was de Bank niet eens...
Ik denk zelf juist dat het na de kerst weer omhoog gaat.. Even kijken wat NEO vandaag doet, en als 't nou nog iets later komt weer een stapeltje bijkopendvh schreef: 24 dec 2017, 11:38 Het zakt allemaal weer lekker. Het wil stijgen maar het doet het niet. Ik voorzie nog wel een grotere richting einde van het jaar.
Good good.
Kan ik daarna weer kaufen
OK, maar wie/hoe/wat zijn zij, waar zit het centrale punt, dit gebeuren?
Die McAfee heeft de hele crypto wereld in zij hand zef. Nondeju. Nu wel even blij met meer dan 100k stukjes reddcoin. Is kijken of we richting 10 eurocent kunnen in 2018.535d schreef: 24 dec 2017, 15:07 Coin of the day: Reddcoin (RDD) - a sleeper - most widely used social network coin in the world - flying under the radar since 2014. Working with every Social Media platform, it is the only currency that many children under the age of 10 have ever known. @officialmcafee
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 3 gasten